اخباراخبار داخلی

پراید 150 هزار تومان و سمند و پژو 400 هزار تومان گران شد (تیر 96)

عضو ناظر شورای رقابت از موافقت این شورا با افزایش یک تا ۱٫۵ درصدی قیمت پراید و تیبا و همچنین رشد ۲٫۵ درصدی قیمت سمند و پژو در جلسه عصر امروز شورای رقابت خبر داد.

ولی ملکی اظهار داشت:‌در جلسه عصر امروز شورای رقابت موضوع تقاضای ایران‌خودرو و سایپا برای افزایش قیمت محصولاتشان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورا با رشد قیمت برخی خودروهای پرتیراژ موافقت کردند.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس حداکثر افزایش قیمت پراید و تیبا یک تا ۱٫۵ درصد و در مورد سمند و پژو ۲٫۵ درصد به تصویب شورای رقابت رسید.

ملکی با بیان اینکه این مصوبه شورای رقابت بر اساس دستورالعمل تعیین قیمت خودرو و با توجه به معیارهایی همچون کیفیت خودرو، بهره‌وری و قیمت تمام شده و نرخ تورم بخشی صادر شده است، گفت: مصوبه شورای رقابت برای اجرا به خودروسازان ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی، طبق مصوبه امروز شورای رقابت قیمت پراید و تیبا حدود ۱۵۰ هزار تومان و قیمت پژو و سمند حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شرکت‌های خودروساز بر اساس دستورالعمل شورای رقابت قیمت جدید محصولاتشان را به مردم اعلام خواهند کرد.

ملکی ادامه داد: قیمت‌گذاری شورای رقابت در مورد خودروهایی که قیمت آنها کمتر از ۴۵ میلیون تومان است و از بازار انحصاری برخوردارند، صورت می‌گیرد.

3 دیدگاه

  1. مردم عاقل و فهيم شدن با اين گرون كردنها هول ورشون نميداره .اشغالهايي كه سالهاست قرار توليدشون متوقف بشه ديگه با اين كلك هاي قديمي پرتيراژ نميشن حالا قسطي كنيد گرون كنيد رنگ مديريتي بزنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا