دسته‌بندی نشده

سئات آرونا رونمایی شد

سئات با رونمایی آرونای کاملا جدید وارد بخش کراس اوورهای کامپکت پایه شد.

آرونا که طی مراسمی مخصوص در بارسلونا معرفی شد در خط تولید رو به رشد شاسی بلندهای این خودروساز اسپانیایی به Ateca می پیوندد. این کراس اوور که بر أساس پلتفرم MQB A0 مشترک با ایبیزا ساخته شده در نمایشگاه فرانکفورت 2017 به نمایش عمومی در می آید.

آرونا از ظاهر آشنای این خودروساز بهره می برد و یک کراس اوور مناسب بین ایبیزا و Ateca به نظر می رسد. یک جفت چراغ جلوی LED تیز زاویه دار به همراه جلوپنجره و هواکش های بزرگ سئات قسمت جلوی این خودرو را تشکیل می دهند. این خودرو در هر دو قسمت جلو و عقب دارای لبه های مصنوعی بوده و از ریل های سقف و تزئینات بدنه بهره می برد تا ظاهر یک کراس اوور تهاجمی را داشته باشد. سقف متضاد این خودرو به همراه رینگ های آلیاژی شیک ویژگی خاصی به آن بخشیده است. آرونا 79 میلی متر کشیده تر از ایبیزا بوده و دارای ظرفیت صندوق عقب 400 لیتر است. فضای سر در این خودرو 37 میلی متر بیش تر بوده و این کراس اوور 52 میلی متر بلندتر از ایبیزا است. سئات تاکید کرده که آرونا در 68 ترکیب رنگ متفاوت عرضه خواهد شد.

کابین این خودرو به اندازه دیگر مدل های سئات کاربردی است و از تودوزی تمام مشکی بهره می برد. سیستم سرگرمی 8 اینچی این خودرو به اتصال تلفن هوشمند مجهز بوده و با شارژ بی سیم تلفن همراه ارائه می شود. آرونا با چندین کمک رانندگی از جمله کروز کنترل انطباقی، کنترل ثبات در سراشیبی، ترمز multi-collision، ورودی بدون کلید و سیستم استارت و دوربین معکوس ارائه می شود.

این خودرو با سه گزینه موتور بنزینی و یک نسخه دیزلی عرضه خواهد شد که همگی با فولکس واگن مشترک هستند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا