اطلاعیه فروشمدیران خودرو

ام وی ام ۱۱۰s را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید

بر اساس اعلام مدیران خودرو، خودروی MVM110s Comfort با قیمت نقدی 32 میلیون تومان به فروش می‌رسد که 20 درصد از این مبلغ، معادل 6 میلیون و 400 هزار تومان در زمان ثبت نام دریافت شده و و حداکثر تا 60 درصد از قیمت خودرو به متقاضیان وام با بازپرداخت 12، 18، 24 و 36 ماهه تعلق می‌گیرد. الباقی مبلغ طی یک فقره چک 3 ماهه بدون بهره از تاریخ ثبت نام دریافت می‌شود. بازه پرداخت و نرخ بهره به صورت منعطف بوده و بر اساس انتخاب مشتری تعیین خواهد شد.
در این طرح همچنین خودرو MVM110s luxury با قیمت نقدی 34 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد که 20 درصد از این مبلغ، معادل 6 میلیون و 900 هزار تومان در زمان ثبت نام دریافت شده و حداکثر تا سقف 60 درصد از قیمت خودرو به متقاضیان وام با بازپرداخت 12، 18، 24 و 36 ماهه تعلق می‌گیرد. الباقی مبلغ طی یک فقره چک 3 ماهه بدون بهره از تاریخ ثبت نام دریافت می‌شود. بازه پرداخت و نرخ بهره به صورت منعطف بوده و بر اساس انتخاب مشتری تعیین خواهد شد.
تحویل خودروها در این طرح به صورت فوری خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مدیران خودرو به آدرس http://www.mvmco.ir مراجعه کنید.

4 دیدگاه

  1. یا اباالفضل!
    34 میلیون!! همیشه فکر میکردم این خودرو هم قیمت پراید است. اگر از دوستانی که این خودرو را خریداری کرده اند کسی پیام مرا خواند خیلی مشتاق هستم دلیل خریدش را برام بنویسه.

  2. قیمتش با یک 206 تیپ 3 برابر و با تیپ 5 و یا 207 فقط 7 ملیون فاصله دارد اصلا و ابدا ارزش هرید ندارد
    معایب :ایمنی بشدت پایین
    قیمت هجو و حداقل 4 برابری
    تیپ خودور سوپر کامپکت و شهری با قیمت یک هاچ بک !
    قطعات نایاب و گران بدنه بسیار ضعیف مئتئر بشدت ضعیف
    بزرگترین عیب :چینی بودن

  3. من از این قبیل خودروها خوشم نمیاد. نه فقط این این خودرو فسقلی نازیبا بلکه از مدلهای کره ای گران قیمت چون آی 10 و پیکانتو هم خوشم نمیاد. هرچند اونا از ام وی ام 110 بهترن اما بازم کوچیک و ناتوانند. این قبیل خودروها به درد کسایی میخوره گه خیلی پول داشته باشن و یه خودرو خوب و جادار برای مسافرت داشته باشن و یه دونه جمع و جورش رو برای شهر و ترافیک بخوان. اگه 35 ما پول داشته باشیم جای این یه سمند و یا 405 می گیریم که هم ماشین شهرمون باشه و هم ماشین مسافرت. یا اگه بالای 70 پول داشتیم مگه مریضم ای 10 یا پیکانتو بخریم. سراتو 1600 سایپا رو میخریدیم. یه پارس میخریدیم و بقیشو میزدیم به زخم زندگی یا اصلا یه سدان چینی میخریدیم. در هرحال پول دزدی رو هم حیفه بدی از این قبیل خودروهای فسقلی بخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا