اخباراخبار خارجی

نیسان قشقایی پرفروش ترين كراس اوور اروپا به خط توليد رفت

خودروى جديد و نسبتاً بهبود يافته ى نيسان قشقايى (يا نيسان Rogue Sport در آمريكا) در ماه مارس گذشته در موتور شو ژنو معرفى شد. در اين هفته اين خودرو به خط توليد نيسان در ساندرلند بريتانيا رفت.

اين خودرو كه به عنوان پرفروش ترين كراس اوور اروپا است، در بروزرسانى هاى خود طيف جديدى از امكانات را ارائه مى دهد. به روز رسانی های این مدل جدید بر چهار بخش متمرکز خواهد بود که شامل طراحی بدنه جدید، کیفیت داخلی ارتقا یافته، عملکرد رانندگی بهتر و افزودن تکنولوژی های Intelligent Mobility جدید نیسان است.

در جلوى خودرو قسمت جلوپنجره تغيير كرده است. چراغ ها نيز LED جديد و داراى دى لايت هستند. در چراغ هاى جلو از تكنولوژى پروژكتورهاى انطباق پذير استفاده شده است. داخل خودرو نيز آپديت هايى دارد، مانند استفاده از مواد با كيفيت بالاتر و بهبود كنترلر هاى داخلى.

قشقایی جدید با قابلیت هدایت خودران  ProPILOT  در بهار سال آينده عرضه خواهد شد. اين سيستم در نيسان Leaf نيز در دسترس خواهد بود. اين سيستم فرمان، شتاب و ترمز را در یک لاین از بزرگراه در حين ترافيك سنگين کنترل می کند.

نیسان 53 میلیون پوند (٦٨ ميليون دلار) برای کارخانه انگلستان خود سرمایه گذاری کرده تا ظرفیت تولید آن را افزایش دهد و بتواند قشقایی را در هر دو خط تولید کارخانه ساندرلند به تولید برساند. نيسان بيش از ٢/٨ ميليون قشقايى در اين مركز توليد كرده است.

در كنار پر فروش ترين كراس اوور اروپا، نيسان همچنين Leaf، جوك، اينفينيتى Q30 و QX30 را توليد مى كند. كل توليدات اين مركز در سال گذشته ٥٠٧٤٣٦ دستگاه خودرو بوده است كه بيشترين آنها مربوط به نيسان قشقايى بوده است.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا