اخباراخبار داخلی

چهار ستاره كيفي براي تندرپلاس ايران‌خودرو

براساس آخرين گزارش ارزيابي منتشر شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، محصول تندرپلاس ايران‌خودرو چهار ستاره كيفيت را كسب كرد.براساس آخرين گزارش ارزشيابي كيفيت خودرو مرتبط با خردادماه سال‌جاري كه توسط شركت بازرسي و استاندارد ايران منتشر شد، خودرو تندر پلاس ايران‌خودرو با كسب چهار ستاره كيفي در يكي از بالاترين جايگاه خودروهاي توليد داخل قرار گرفت.تندر پلاس از محصولات جديد گروه صنعتي ايران‌خودرو است كه در به‌تازگي به بازار عرضه شده است.كسب اين موفقيت در زمينه كيفيت توليدات ايران خودور نتيجه اقدامات مشترك و نظام يافته كليه واحدهاي سازماني اين شركت است. واحدهاي زنجيره ارزش گروه صنعتي ايران‌خودرو از حوزه تامين تا خدمات پس از فروش به‌طور يكپارچه و هماهنگ، پروژه‌هاي بهبود كيفيت را در راستاي كيفي‌سازي محصولات و ارتقای سطح رضايتمندي مشتريان، با تمركز بر نظر مشتريان در سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

7 دیدگاه

  1. انشالله که پیشرفت کرده باشه و پیشرفت کنه و این ستاره ها الکی نباشه تا مردم جنس با کیفیت بخرن

  2. من یک سوال دارم اگه تندر 90 داچیا که ارزونترین مدل زیرمجموعه رنو است و خیلی از بخشهاش برای کاهش هزینه از مواد بازیافتی ساخته شده چهار ستاره کیفیت میگیره پس محصولات به روز رنو مثل تالیسمان و مگان و کولیوس باید چند ستاره بگیرند؟؟؟؟!!!!

    1. حسن جون ساده ای ها!
      بابا این ستاره ها را خودشون میدن که یه وقت مردم با فکر نکنن چطور ماشینی که صندلیش مثل نیمکت توی پارک میمونه و سنسور دنده عقب که هیچ ، حتی چراغ سقف هم نداره باید چهل میلیون قیمت بخوره!؟ ستاره میدن که مردم دلشون به همین ستاره ها خوش باشه.

    2. در بازار سراسر دنیا محصولاتی که با برند داچیا عرضه میشن از رنو ارزون تر وبی کیفیت تر هستند تندر ایران تحت لیسانس هست واین کیفیت رو دارد

    3. الان دقیقا کجا ذکر شده قطعاتش از مواد بازیافتی ساخته شده؟
      بالفرض اینکه حرفتم درست ولی یه دست به داشبورد پژو و پراید بزن یه دست هم به داشبورد تندر

  3. من دقیقا فرق تندر پلاس رو با تندر نفهمیدم
    از ماست که برماست
    اگه چند سال پیش هم وطنان عزیز تحریم ایران خودرو و سایپا رو با صفوف طولانی نمیشکستند این بلا ها به سرمون نازل نمیشد
    دیگه صنعتگران عزیزمون حتی حوصله ندارن اسم بذارن رو محصول زدن تو کار مثبت منفی و شارپ و ستاره و ….

  4. به نظر من کلاً اینکه ما ایرانی ها در همه چی نظر میدیم اشتباهه آدم فقط زمانی میتونه در مورد چیزی نظر بده که خودش تست و امتحان کرده باشه ، بنده تندر پلاس رو دوماهه دارم مسافرت هم باهاش رفتم بسیار ماشین خوبیه به نسبت 50 میلیون تومان موتور و گیربکس خوبی داره و تقریبا به نسبت این قیمت عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا