اخباراخبار داخلی

رونمایی از نخستین محصول سایپا-سیتروئن تا پایان سال

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تاکید کرد که تیبا جایگزین خوبی برای پراید بوده و تیراژ تولید آن برای جایگزینی پراید افزایش می یابد.

مهدی جمالی ، با اشاره به انعقاد قرارداد بین شرکت سیتروئن فرانسه با شرکت خودروسازی سایپا، گفت:شرکت سیتروئن در حال حاضر شرکت سایپا- سیتروئن شده  و دیگر شرکت سیتروئن نیست، که تا پایان سال جاری از نخستین محصول این شرکت رونمایی می شود.

سهم برابر 50درصدی سایپا و سیتروئن در قرارداد جدید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، افزود:سهم سایپا در این قرارداد 50 درصد و سهم سیتروئن نیز 50 درصد برابر است.

جمالی در پاسخ به سوالی مبنی بر توقف خط تولید پراید در پایان سال 97 و تصمیمات ایران خودرو برای جایگزینی خودرو با همان رنج قیمتی، ادامه داد:تیبا جایگزین خوبی برای پراید است و تیراژ تولید آن برای جایگزینی پراید افزایش می یابد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تصریح کرد:شرکت خودروسازی سایپا در حال طراحی خودروهای جدید و با قیمت مناسب است.

5 دیدگاه

  1. تیبا جایگوزین پراید تیبا که مفتم نمیرزه آشغاله اون کسایی که از تیبا تعریف میکنن از ماشین هیچی سرشون نمیشه هاچ بک تیبا ۲۸ ملیون من سمند lx یا یه سورن کم کار رو به یه تیبای لگن ترجیح میدم خوش باشید تا کامنت بعدی ?

  2. سیتروئن تبدیل به سایپا-سیتروئن شده !
    همه چیز در ابهام از قیمت ها گرفته تا محصول نهایی و ارزش کالا و کیفیت و آپشن ، تا مادامیکه دولت بواسطه سود کلانی که از قبل فروش خودرو استخراج می کند اوضتع تغییر چندانی پیدا نکزده و سالها با پیش فروش خودروهایی که وحود ندارند کیفیتی که غایب است قیمت های کذایی و دروغین و تحویل های خارج از موعد و بدقولی های شرکت های داخلی مواجه هستیم
    بغیر از رو محصول گران قیمت و نازیبای c4 و c6 احتمالا پای c3 هم به سبد حمایتی سایپا باز شده و ممکن است پیش فروشش تا ماه های آینده آغاز شود

  3. تیبا دارم هاچ بکشو صفر خریدم اثلن به درد نمیخوره ۵ ماهه خریدم ۷ بار رفتم نمایندگی

  4. پراید یکی از دلایل توقف تولیدش موتور قدیمیشه اگه قراره تیبا جایگزین بشه پس بهتره همون پراید تولیدش ادامه داشته باشه
    یاد این ضرب المثل افتادم خر همون خره فقط پالونش عوض شده

  5. مهندسان ایران خودرو و سایپا ثابت کردن در طراحی خودرو هیچ سلیقه و مهارتی ندارن برای مثال تیبا نسل اول و دوم ، رانا ، دنا ،صندوق 206 و ….. به نظر من مهندسین ایرانی مثل چینی ها کپی کاری بکنن خیلی بهتره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا