اخبار خارجیکره ای

پیکاپ جدید سانگ یانگ بر پایه رکستون ساخته خواهد شد

سانگ یانگ قصد دارد که پیکاپ جدیدی به نام Q200 به تولید برساند که در اوایل سال 2018 به بازار‌ها راه پیدا خواهد کرد.

این شرکت خودروسازی طی یک کنفرانس خبری که در کره جنوبی برگزارشده بود، اطلاعاتی درمورد این خودروی جدید منتشر کرد. پیش از این به نظر می‌رسید که این پیکاپ جانشینی برای کوراندو اسپرت باشد که مدیرعامل سانگ‌ یانگ این موضوع را رد کرد. همچنین وی اعلام داشت که Q200 بر پایه نسل جدید رکستون ساخته خواهد شد و ابعاد آن نیز مانند رکستون G4 خواهد بود.

پس با این حساب نسل چهارم پیکاپ‌های سانگ یانگ طراحی مشابهی با رکستون 2017 خواهد داشت و تصاویر جاسوسی که پیش‌ از این منتشر شده بودند نیز این موضوع را تایید می‌کنند. البته یقینا شاهد تغییراتی در طراحی Q200 خواهیم بود تا آن را به یک خودروی پیکاپ شبیه سازند.

احتمالا سانگ یانگ سطح تجهیزات متفاوتی را برای این خودرو در نظر خواهد گرفت. همچنین برخی آپشن‌های گران قیمت رکستون در Q200 حذف خواهند شد تا خودرو برای کسانی که یک پیکاپ ارزان قیمت می‌خواهند نیز قابل خریداری باشد. در تصاویر جاسوسی هم این موضوع دیده می‌شود؛ به عنوان مثال چراغ‌های HID دیگر در Q200 وجود ندارند و رینگ‌های 20 اینچی رکستون جای خود را به رینگ‌های 18 اینچی داده‌اند. این تغییرات برای ارزان‌تر شدن Q200 به خارج خودرو محدود نخواهد شد و سانگ یانگ قسمت‌هایی از داخل رکستون را نیز برای ارزان‌تر شدن پیکاپ جدیدش حذف خواهد کرد.

موتور دیزلی 2.2 لیتری وظیفه تامین قدرت Q200 را برعهده خواهد گرفت که قدرت 175 اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متری را ارائه می‌کند.

تولید محصول جدید سانگ یانگ در کارخانه شهر پیونگتائک در کره جنوبی و از اواخر پاییز آغاز خواهد شد. جایی که کمپانی سرمایه گذاری 26.2 میلیون دلاری برای این پیکاپ کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا