اخباراخبار خارجی

جشن تولد ۴۰ سالگی بی‌ام‌دبلیو سری ۷ در نمایشگاه فرانکفورت

لحظه به لحظه صدای پای نمایشگاه فرانکفورت نزدیکتر به گوش می‌رسد. مانند سال‌های گذشته، این‌بار هم باید منتظر گل‌های سرسبد شرکت‌های خودروسازی باشیم. اما امسال موضوع کمی متفاوت‌تر برای کمپانی باواریایی رقم خواهد خورد. نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ می‌تواند شاهد چهل سالگی بی‌ام‌دبلیو سری ۷ باشد. برای هرچه بهتر شدن این جشن، قرار است تنها ۲۰۰ نسخه Edition 40 Jahre از سدان سوپرلوکس سری ۷ تولید شود.

بی‌ام‌دبلیو سری ۷ نسخه Jahre

پکیج آیرودینامیکی M، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، خطوط عضلانی روی بدنه و نوار مشکی زیر درب‌ها از ویژگی‌های برجسته این سری ۷ فوق‌العاده‌ است.

بی‌ام‌دبلیو سری ۷ نسخه Jahre

بی‌ام‌دبلیو دو رنگ را برای انتخاب قرار داده است: نقره‌ای براق متالیک و آبی نفتی متالیک. به جرئت می‌توان گفت که رنگ دوم، زیباترین جامه برای این سدان فوق لوکس است. در طراحی داخلی شاهد اوج کمال صنعت خودروسازی اروپا هستیم؛ گویی تمام عناصر برای ساخت کابینی لوکس و زیبا در این خودرو گرد هم آمده‌اند. دو نوع تریم قهوه‌ای/کرم و مشکی/سفید در طراحی داخلی برای انتخاب موجود هستند. داشبورد و کنسول وسط طراحی گیرا و جذابی دارند.

بی‌ام‌دبلیو سری ۷ نسخه Jahre

در بخش پیشرانه تفاوت چندانی با دیگر مدل‌های این شرکت مشاهده نمی‌شود. پیشرانه پایه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو ۳۲۲ اسب‌بخار تولید می‌کند. علاوه بر آن سه انتخاب دیگر نیز موجود است؛ پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 با قدرت ۴۴۵ اسب ‌بخار و نسخه پلاگین هیبرید با موتور ۲ لیتری به علاوه یک پیشرانه الکتریکی که ۳۲۲ اسب بخار را در مجموع تولید می‌کنند. همچنین نباید V12 معروف را فراموش کرد، چراکه ۶۰۱ اسب خشمگین را به سمت چرخ‌ها می‌فرستد.

قیمت و مشخصات دقیق هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما گفته می‌شود که تعدادی از سری ۷ های تولید محدود قرار است در ایالات متحده عرضه گردند. باید دید خودروسازان تا نمایشگاه فرانکفورت چه چیزهایی در چنته دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا