اخباراخبار داخلی

تولید “پژو ۳۰۱” آخر امسال شروع می‌شود

هاشم یکه زارع از تولید 650 هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران خودرو طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال تلاش داریم این تعداد را چند درصدی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ایران خودرو امسال چند محصول جدید به بازار ارائه خواهد کرد، گفت: شهریور ماه امسال خودرو 2008 را به بازار می دهیم و تحویل “دنا پلاس” هم امسال انجام می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی “ایران خودرو” تصریح کرد: ظرف ماه‌های آینده نیز خودروی پژو 207 صندوق دار روانه بازار می‌شود.

یکه زارع افزود: تا پایان امسال نیز تولید خودروی پژو 301 آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شروع پروژه خودروسازی کرمانشاه از یک سال و نیم پیش، گفت: خوشبختانه گروه صنعتی ایران خودرو با همت خود توانست ظرف مدت 18 ماه این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

یکه زارع افزود: هم اکنون این کارخانه در فاز نخست خود و در یک شیفت 15 هزار دستگاه تولید دارد که با دوشیفته شدن این کارخانه، ظرفیت تولید آن به 30 هزار دستگاه در سال افزایش می‌یابد.

وی افزود: این کارخانه تولیدکننده پژو پارس است و امیدواریم با توجه به فاز توسعه کارخانه و نیز مشارکت بخش خصوصی در قطعه سازی، این موارد بتواند گامی در جهت رفع بیکاری استان باشد.

7 دیدگاه

  1. تا برسه به دست مشتری،سه نسل جدیدش اومده.اونم چند برابر قیمت جهانی با دزدیدن از روی آپشن ها.خسته نباشی مهندس

  2. این شعبه ها که ایران خودرو در شهرستانها زده کارخانه محسوب نمیشوند بلکه کارگاه پیچ سفت کنی میباشند که طوطی وار قطعاتی که از مرکز برایشان ارسال میشود را سر هم میکنند .همشون هم یه مدل سه دهه پیش رو میزنند که کسی تو دنیا حاضر نیست این ماشین رو 1000 دلار بخرند.

  3. تا بحال از خود سوال کردید چرا فقط پژو رنو سیتروئن و ds و چینی ها؟
    واقعا چرا فقط فرانسوی ها و چینی ها براحتی در ایران فعالیت میکنند؟ از توتال تا لوازم آرایشی بهداشتی فرانسوی تا عطر و ادکلن و خودرو…
    و چینی ها چرا؟؟

    1. مشکل شما با فرانسوی ها چیه؟؟
      یبار کره جولان داد و پراید رو به ایران داد برای هفت پشتمون بسه??

  4. امیدوارم آقای یکه زارع آخرین نسخه از ۳۰۱ رو به ایران وارد بکنه چرا آقایون عادت کردن نسخه قدیمی و چند سال قبل خودرو سازهای فرانسوی رو وارد ایران بکنن! ورژنی که آقایون قراره از خودروی ۳۰۱ وارد ایران بکنن قدیمی و بیشتر شبیه اسباب بازی هست!

  5. کسایی که خواستن در کشور سرمایه گذاری کنن اومدن و مشغولن . دوستانی که کلا با فرانسه مشکل دارن میتونن اقداماتی انجام بدن در جهت واردات یا تولید تیزچنگال های کره ای بنامبرز وان. خواهشا بس کنید کسایی که چشاتون رو بستید به روی واقعیات . داریم هیوندای هم میبینیم که داره چند درصد داخلی سازی میکنه و چطور میفروشن و کیاپراید هم که دیدیم . جدیدا هم سراتو سایپای فسیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا