تجربه رانندگی با چری تیگو 7 در پیست آزادی

یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ | 37 نظر

تجربه رانندگی با چری تیگو 7 در پیست آزادی

پیست آزادی تهران را باید یکی از کوچکترین پیست های جهان لقب داد اما این مسیر علیرغم طول محدود و شرایط نه چندان آرمانی اش، تنها محل تست خودرو قابل دست یابی در استان تهران (و حتی ایران) محسوب می شود که امکان بررسی خودروها را در شرایطی نسبتا ایمن فراهم می آورد.

در چند سال گذشته نیز توجه خودروسازان و وارد کنندگان به مقوله تست خودروها در شرایط پیست افزایش یافته و به لطف همین افزایش توجه حالا نویسندگان خودرویی تجربه نسبتا گسترده ای از آزمایش انواع و اقسام خودروها در مسیر یک کیلومتری این پیست دارند که زمینه مقایسه خودروهای مختلف با یکدیگر را فراهم می آورد.

هفته گذشته در همین راستا با هماهنگی شرکت مدیران خودرو فرصتی دست داد تا رانندگی با جدید ترین محصول این شرکت یعنی چری تیگو 7 را در شرایط پیست آزادی تجربه کنیم.

چری تیگو 7

تیگو 7 اولین خودرو توربو چری در بازار ایران محسوب می شود و به یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر مجهز شده است که نیروی خود را به واسطه گیربکس 6 سرعته دوبل کلاچ به چرخ های جلو می رساند.

شتاب صفر تا صد چری تیگو 7 در شرایط ایران در حدود 10.5 الی 11 ثانیه اعلام می شود و این همان نکته مهمی است که بلافاصله پس از فشردن پدال گاز در مسیر مستقیم پیست آزادی به آن پی می برید.

در واقع با توجه به صفر تا صد حدود 15 الی 16 ثانیه ای چری تیگو 5 می توان گفت که تیگو 7 نسبت به برادر کوچکترش در حدود 50 درصد سریعتر شده است و تفاوت بین این دو مدل فاصله بین یک خودرو بسیار معمولی با یک خودرو نسبتا هیجان انگیز است.

چری تیگو 7

در این میان از نقش گیربکس 6 سرعته کلاچ دوبل با کلاچ های خشک نیز نباید غافل شد، که پس از خروج از پیچ نیز می تواند با واکنش های سریع و اعمال دنده معکوس، به شتاب گیری تیگو 7 کمک نماید.

عملکرد تیگو 7 در گذر از پیچ های u شکل و s شکل پایدار به نظر می رسد اما در عین حال به دلیل تنظیم نسبتا نرم سیستم تعلیق، سامانه esp باید وارد عمل شده تا ایمنی خودرو حفظ شود. در واقع مهندسان در سرتاسر جهان برای تنظیم فنربندی خودروهای کراس اوور و SUV با چنین پرسشی مواجه اند که تا چه حد می توان سواری نرم و راحت را فدای پایداری و هندلینگ کرد.

البته این مشکل در خصوص خودروهای مجهز به سیستم تعلیق فعال و هوشمند تا حد زیادی حل شده است اما در مورد سیستم های فنربندی سنتی و مکانیکی یافتن تنظیم صحیح کمی پیچیده به نظر می رسد ولی با توجه به جاده های ناهموار کشورمان و سلیقه عمومی مشتریان می توان گفت که احتمالا این فنربندی نرم رضایت اکثر مصرف کنندگان را تامین خواهد کرد.

صندلی ها از طراحی مناسبی برخوردارند و به شکل نسبتا قابل قبولی سرنشینان را در پیچ ها در بر می گیرند البته این توصیف بیشتر به صندلی های جلو مربوط می شود و سرنشینان عقب باید محکم تر خود را نگه دارند.

فرمان تیگو 7 در سرعت های بالا کمی سفت می شود اما همچون سایز خودروهای چینی از ارائه اطلاعات دقیق و واکنش های لحظه ای عاجز است و کمی گنگ و مبهم عمل می کند.

با این وجود می توان گفت تیگو 7 بی هیچ شک و تردید یک گام رو به جلو بسیار موثر نسبت به مدل های قدیمی چری محسوب می شود و به هیچ عنوان خریداران خود را در مورد عملکرد فنی پشیمان نخواهد کرد.

تیگو 7 به امکانات رفاهی و تجهیزات قابل قبولی نیز مجهز است که از جمله مهمترین آن ها می توان به مانیتور 9 اینچی مجهز به دوربین های 360 درجه، سقف پانورامیک مجهز به سانروف، روکش چرمی صندلی ها، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، صندلی برقی راننده، 6 کیسه هوا و مجموعه کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی اشاره کرد که تا حدی می توانند قیمت حدود 120-130 میلیون تومانی این خودرو را توجیه کنند، با این حال باید منتظر ماند و دید که استقبال بازار از پرچمدار خودروهای چری و مدیران خودرو چگونه خواهد بود و مشتریان ایرانی تا از اولین خودرو کراس اوور چینی با قیمت بیش از 100 میلیون تومان استقبال خواهند کرد یا خیر؟

مدیران خودرو و در مراسم رونمایی چری تیگو 7 در تهران قیمت نسخه لاکچری این خودرو را 119.900.000 تومان و قیمت مدل اکسلنت را 127.900.000 تومان اعلام کرد.


37 دیدگاه

  1. امير | اسفند 21, 1396 | لینک نظر

    سلام
    يه سوال
    ديسك ترمز هاي اينم مثل ليفان زنگ ميزنه؟
    راستي چرا اينقدر رنگ نارنجي داشبورد آدم رو ياد شهرداري مياندازه؟
    يه سوال هم دارم اونايي كه سقف شيشه اي نديدن لنگ سقف شيشه اي هستند؟ ميتونين با سه ميليون از خيابون ملت براي يه 206 تهيه كنين لازم نيست 140 تومن پول بديد بخاطر يه سقف
    راستي اين شصتي هاي داشبورد چرا اينقدر قاطي پاتيه؟
    برف پاك كن چرا آبپاشش اينطوريه؟ حالا هنر كردند قايمش كردن قشنگ بشه چرا باز نميشه؟
    صندلي رديف عقب چرا اينقدر بالاست و بي تعادل؟
    مهمترين چيز چرا نميگيد گيربكس دو كلاجه از نوع خشكه با هزينه هاي سه برابري ؟
    راستي چرا نميگيد جلوبندي كاپرا سه تومن تعمير ميشه مال نيسان پيكاپ 600 تومن
    چرا نميگيد گيربكس دو كلاجش خشك تيگو 7 خرج داره چرا نميگيد يه ايكس 33 عقبش آسيب ميبينه كلي تيكه پلاستيكي داره كه يك و نيم تا دو تومن در مياد چرا نميگيد خود ماشين به هزينه هاش نميخونه؟
    چرا نميگيد اين درش تا رو ركاب اومده هزينه تصادف رو بالا برده
    چرا نميگيد يه هاچ بكه كه فقط شلوارشو كشيده بالا؟

    • در پاسخ به: امير

      sunmartin | اسفند 21, 1396 | لینک نظر

      کپی افتضاحی از کیا ریو جدید
      با این تفاوت که کیا ریو خودوری کامپکت سال 2018 اروپا -آمریکا شد با امتیاز 5 +و چری حتی گسی نمیشناسه در خارج از ایران زامبیا موزامبیک آذربایجان موگادیشو نیجریه نپال و عراق
      از تمام افرادیکه فقط با نگاه و ظاهر خودروها را میسنجن خواهش میکنم که یکبار هم شده از نزدیک کیفیت لیوان 820
      چری تیگوبنامبرز ساوان و فایوز
      جک و لوبیای S5 , و سایر مشتقات مثل آرزوی 5 و آرزوی 6 ببینند
      پلاستیک بازیافتی شکننده بی کیفیت عمر کوتاه و ناکارآمد

      • در پاسخ به: sunmartin

        حسن | اسفند 22, 1396 | لینک نظر

        عزیز دل این خودرو طرح اولیه اش از سال ۲۰۱۴ نمایش داده شد با این حساب ریو از این کپی کرده.در ضمن چری چند طراح مطرح اروپایی و آمریکایی استخدام کرده مثل جیمز هوپ به همین دلیله که طراحیش پیشرفت داشته و اگسید رو برای صادرات اروپایی طراحی کردند.

      • در پاسخ به: sunmartin

        آروین | اسفند 22, 1396 | لینک نظر

        شما چه طوری میگی این ماشین کپی ریو جدیده؟؟ حتی اگه عکس این خودرو ها رو دیده باشی هم می بینی شباهتی به هم ندارن

      • در پاسخ به: sunmartin

        حسن آبادی | اسفند 22, 1396 | لینک نظر

        من این خودرو رو ندارم البته دوست داشتم داشته باشم اما فلوس موجود نیست. اما برام قابل درک نیست چرا شما این خودرو رو تخریب می کنی؟؟
        طراحی این خودرو بسیار خوب است و از بسیاری از کره ای ها زیباتره، فرمونش خوشکله خصوصا پنل دیجیتال پشت فرمان، ، نمایشگر ۴.۸ اینچ TFT، جذابن. دو تا درگاه USB برای شارژ و تلفن‌های همراه داره، سانروفش حالت پانورامارا داره. گیربکسشن ایسن ژاپنه ودوربینش ۳۶۰ درجه نشون میده. سقف پانوراما،استارت بدون کلید، گرم‌کن و جمع‌کننده‌ی الکتریکی آینه بغل، و در برخی مدل ها سنسور باران، بالابر الکتریکی در صندوق عقب، مودهای رانندگی اقتصادی و اسپرت، و صندلی‌های تمام چرم و نواردوزی چرم روی داشبورد وجود داره اینا رو گفتم که کتوجه باشی چقدر بی انصافانه تخریب می کنی

  2. احسان | آذر 14, 1396 | لینک نظر

    متاسفانه با کلاه برداری دارن میفروشن.۴/۵ تا تحویل دادن شروع کردن به ثبت نام دروغ.با اسم پیش خرید نقدی و زبانن تو همه نمایندگی ها اعلام میکردن چون نقدی میخرید گرونم بشه برا شما همون قیمته.ودیگه تحویل ندادن و در نمایشگاه افزایش قیمت داشتن که الان میگن باید قیمت جدیدو بدی.در اصل اون قیمت یه قیمت کاذب و دروغ بوود که فقط میخواستن مردم بخرن.تماسم میگیری میگن سیاست شرکت این بوده برو مرجع قضایی.سیاست شرکت اومدیم هر روز خواست تغیر کنه.تکلیف مردم چیه؟

  3. من صحبت نظری نمیزارم دیده هامو نشونتون میدم.
    البته این ماشینو از نزدیک دیدم.
    این دو لینکو مخصوص جناب sunmartin محترم که به گفته خودش خودروی 2017 کره با بدنه 2010 سوار میشه به نمایش میزارم و پیشنهاد میکنم که مشخصات فنی خودروهارو باهم مقایسه هم بکنیم:

    http://www.aparat.com/v/4oHcZ/%D8%AF%D8%B1%DA%AF_%DA%86%D8%B1%DB%8C_%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88_7_%D8%A8%D8%A7_%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86_TL

    http://www.aparat.com/v/ovNfC/%D8%AF%D8%B1%DA%AF_%DA%86%D8%B1%D9%89_%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88_%D9%A7_%D9%88_%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%AC

    • در پاسخ به: یک تجربه واقعی از چری

      shaahin e | شهریور 24, 1396 | لینک نظر

      از سانمارتین و بقیه ی آیدی هاشون ناراحت نشین. ایشون فقط همونی که گفتین رو میبینه . فکر کنم ایشون تویوتا رو هم جوجه میدونه در مقابل کیا بدنه ۲۰۱۰ با مدل ۱۳۹۶ چه برسه به چینی ها

  4. میثم | شهریور 24, 1396 | لینک نظر

    دیگه هرکسی میدونه که چری جماعت از کیا کره جنوبی بهتره چرا ؟زیرا که کره ای ها فقط اتاق عوض میکنن اما من بشما میکم که فقط تیگو فایو و ساوان بهتره حتی از توسان و سورنتو چون موتورش ریکاردو انگلستانه لطفا اونی که همش از کره ای ها تعریف میکنه خودش بگه که تیگو از سراتو خیلی بهتره حداقل اینه که تیگو ساخت اصل چینه با قطعات اصل چین درجه یک اما کره ای ها کیفیتشون روز به روز داره کمتر میشه و نمونه اش ابنه که هیچکی کره ای دیگه نمیخره و بازار رفته سمت چین با تشکر از مسئولین که بخ دور اندیشی فقط چینی وارد میکنن چون میدونن طالب داره

    • در پاسخ به: میثم

      میثم | شهریور 24, 1396 | لینک نظر

      دوست عزیز حداقل نام کاربریتو یه چیز دیگه میزاشتی…الان نظر بنده با شما خط رو خط شد…

      آقا نظر من تا تاریخ شهریور ۲۳, ۱۳۹۶ اعتبار داره.هونی که با متن زیر شروع میشه:

      تقریباً سالی یک فیس به همراه رفع عیوب مورد نظر مصرف کنندگان:

  5. میثم | شهریور 23, 1396 | لینک نظر

    تقریباً سالی یک فیس به همراه رفع عیوب مورد نظر مصرف کنندگان:
    تیگو فایو چند ساله در ایران امده؟تا به امروز 4بار فیس خودرورو تغییر داده به این معنی که هر سالی که شما این خودرورو میخرید همون خودروی سال گذشته نیست….لطفاً نگید که ظاهرش تغییر کرده که مشخص شده به غیر از ظاهر تغیرات فنی هم داشته.

    که هر خودرویی عیبی داره که تیگو5 هم مستثنا نیست ولی بد نیست به لینک زیر نیم نگاهی کنید:

    http://gadgetnews.ir/169085/%DA%86%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88-5-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

    جالب توجه اینجاست که شرکت چری هر محصولی تغییر یا تولیدمیکنه به سرعت به تمام کشورها صادر میکنه ایرانو اروپاهو امارات نداره(قابل توجه اونی که سراتو 2011 سوار میشه میگه بدنه 2009هست ولی فنیش به جان خودم2017ست )منظورم خریداران سراتو نیست ایشالا از محصولشون لذت ببرن منظور من همونیه که همه میشناسنش

  6. احمدرضا | شهریور 23, 1396 | لینک نظر

    من این خودرو رو دیروز توی نمایشگاه خودروی همدان از نزدیک دیدم. انصافاً از نظر ظاهر و کیفیت مواد داخل اتاق و آپشن یک سر و گردن از بقیه چینی های بازار بالاتره و به راحتی میتونه با کره ای ها رقابت کنه. اگه مدیران خودرو حداقل توی سری های اول نسبت به قیمت فعلی یک سری تخفیف و تسهیلات برای فروش در نظر بگیره و یا مدت گارانتی این خودرو رو یک مقدار بیشتر کنه شانس موفقیت نسبی خواهد داشت. حیفه که این خودرو به خاطر قیمتگذاری نامناسب از بازار حذف بشه.

  7. سهیل | شهریور 11, 1396 | لینک نظر

    بنظرم تیگو7 ماشین خوبیه نسبت به آپشنهایی که روش نصبه قیمتش مناسبه هیچ ربطی هم به چینی بودنش نداره تمام ماشینهای ایران هودرو اکثرشون چینی هست همشون رو فقط اسمش رو عوض میکنه و میریزه تو بازار حالا چون اون ایران خودرو هست کسی هیچی درموردش نمیگه ولی چون این خوده چری داره تو ایران ماشیناشو میفروشه همه معترض شدن

  8. حسن | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    همه چیزش به کنار اون آبیه عجب رنگ قشنگی داره.

  9. میثم | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    من سوار شدم…تمام آپشناشو بی خیال اگه بخوام بگم خیلی طول میکشه… فقط دنده عقبشو میگم زمانی که دنده عقب میزنی به صورت 3D دوربین چند دور دور خودروی شما میچرخه و به وضوح 360 درجه رو نشون میده و بعد دوربین میره بالا خودرو و به صورت کامل اطرافو به نمایش میزاره این در حالتیه که فاصله خودرو از 360 درجه توی مانیتور کیلومتر نمایش میده.جدا از این که دوربین دید در شب جلوهم داره (فن آوری یکسال پیش ولوو)
    اینجور که مشخصه به زودی پارک خودکار هم به محصول بعدیش اضافه میشه.(با توجه به اینهمه سنسور..و فرمون برقی)
    و با این وضعیت پیشرفت فقط در یک کلام میگم تا چندسال آینده :
    بای بای کره
    بای بای فرانسه
    مرگ بر آمریکا
    بای بای …

    فعلاً با ژاپن بای بای نمیکنم چون اونا مغزشون خیلی فرا تر از اینهاست انگار از فضا امدن.
    الان دقیقاً هم ارز رقبای کره ایشه

  10. مهدی | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    هر ماشینی رو استفاده کنید بعد قضاوت
    همین سانتافه بعد از دو یا سه سال ۵۰ تا ۶۰ ملیون افت قیمت داره الان یه ۲۰۱۴ رو با ۱۵۰ میشه خرید

  11. دلال محور | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    آره منم با شما موافقم چینی بهتر از هر خودروی دیگه ای به جون شما مشخصه که هیچکدومتون دلال و عوامل مدیران خودرو نیستین چقدرم این تیگو خوبه که هیچکی زیربارش نمیره
    از اسپرتیج و توسان و تویوتا chr کلا از همه چی بهتره اونم با قیمت 160 ملیونی من نمیدونم این تعریف و تمجید دلالان و حقوق بگیران مدیران خودرو جطور میتونه نظر خریدار عوض کنه
    کسی که حساب کتاب بلد باشه میاد 160 ملیون پول پای چینی جماعت بده فردا با 50 ملیون ضرر کسی ازش نخره ؟؟ حالا تا میتونین نظرات تبلیغاتی بذارید

  12. سعید | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    سلام من تو نمایشگاه دیدمش خیلی خوشگل بود خیلی خوشم اومد ازش نمیدونستم تست درایوم براش گذاشتن حتما شرکت میکردم چون دوست دارم برونمش

  13. Ehsan | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    شنیدم تیگو7 حسابی ترکونده ماشین پر آپشنیه باریکلا به چری

    • در پاسخ به: Ehsan

      نوید آوانته | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

      داداش راس میگی ؟؟ چینی کلا بترکه بیشتر از دورو برش نمیتونه بترکونه این که نه فیافه داره نه قیمتش پایینه ته تهش هم مثل تیگو 5 از رده یه سال دیگه خارجه

      • در پاسخ به: نوید آوانته

        Solhi | شهریور 11, 1396 | لینک نظر

        دوست عزیز شما اگر توانایی مالی دارین تشریف ببرین برندهای معتبر خریداری کنید همین تیگو7 اکثر قطعاتش به سفارش همین برندهای اروپایی ساخته شده موتورش اتریشیه و گیر بکسش آلمانیه به نسبت امکاناتش قیمتش مناسبه در ضمن نصف بیشتر ماشینهایی که ما سوار هستیم بدون اینکه خودمون بدونیم هم چینی هستن اما با یه اسم و برند دیگه وارد ایران میشه صداشم در نمیارن خوب نیست فقط به ظاهر بچسبیم و رو اطلاعات غلطمون تعصب داشته باشیم

  14. حسنی | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    سلام من ماشین تیوولی دارم ماشین خوبیه ازش راضیم اما بنظرم تیگو7 بهتر ازتیوولی بهتره اگر تیگو7 زودتر اومده بود تو بازار قطعا تیگو7 میخردیم آپشنهاش بهتر از تیوولیه

  15. ارشیا | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

    سلام من تو تست درایوش بودم خیلی پرشتاب و پر قدرته آپشنهاش واقعا فراتراز تکامله سقف پاناروماییش خیلی حس رویایی داره

  16. Kasra.kh | شهریور 9, 1396 | لینک نظر

    بنده از خودروهای چینی متنفر بودم اما وقتی جک اس5 و این و 820رو تست کردم واقعا نظرم عوض شد.این ماشین با توجه به اینکه صفر هست باید با رقبای صفر دیگه مقایسه کرد.چری تیگو7واقعا عالیه.130تومن کاملا میارزه به نظرم.توسان200میلیونی به نظرم از این یه رده پایین تره…حالا یه سری میان میگن چینی اشغاله و فلان.کلا اینا حرف منطقی حالیشون نمیشه.با130تومن چی میشه گرفت؟؟؟کپچر1200سی سی با اپشن0،داستر(ال90 شاسی بلند)نیسان جوک(این یه مورد عالیه و کیفیت جهانی داره ولی هم موتورش ضعیفه هم اینکه کلا یه کلاس از این پایین تره و اینکه اون مدلی که زیر130میلیون هست انچنان اپشنی نداره)خودروهای سواری هم نمیشه با کراس اوور ها مقایسشون کرد.حالا دست دوم ها جدا.این ماشین با اینکه زیاد رو کاغذ حرفی نداره و برچسب چینی روش خورده،اتفاقا قویترین خودرو چینی بازار ایران هست(به جز محصولات ام جی و بایک سنوا)و اینکه لذت رانندگی بسیار بالایی داره

    • در پاسخ به: Kasra.kh

      shaahin e | شهریور 10, 1396 | لینک نظر

      شما حرف کاملا منطقی زدید . در ضمن خرید خودروی صفر و کارکرده دو بحث کاملا جداست . من خودم ماشین دست دوم چند بار خریدم از سری خودروهای سایپا و ایران خودرو ماشینی که صفر و گارانتی داره اگه یک رده پایین ترم باشه باز بهتر از رده بالاتر اما بی گارانتی و مستهلک شده ست . در ضمن مدیران خودرو گرون فروشی میکنه ولی با فروش اقساطی برای خودش بازار خوبی دست پا کرده . رر

    • در پاسخ به: Kasra.kh

      میثم | شهریور 23, 1396 | لینک نظر

      تمام حرف منو زدید…دیگه نظر خاصی ندارم.
      این یارو اسین مارتین کوش انقدر سنگ کره ای بودن سراتو سایپا بوقیشو به رخ میکشه،و نظرات کارشناسی میده؟!؟!
      sunmartin جان تو بگو تبلیغاتیه….من میگم خودم سوار شدم….خخخخ

    • در پاسخ به: Kasra.kh

      abbas | شهریور 25, 1396 | لینک نظر

      داستر ال نود شاسی بلنده؟!!! شما معلومه که شیفته ظاهر خودروی تک دیفرانسیلی مثل تیگو شدید وگرنه داستر تک دیفرانسیل هم شتاب بهتری از تیگو داره هم کیفیت بالاتر

      • در پاسخ به: abbas

        رامین | آذر 24, 1396 | لینک نظر

        داستر گیربکس 4دنده al4داره که همه میدونن چه گیری میکنه تو دنده 2 ودرجا میزنه

  17. میلاد | شهریور 8, 1396 | لینک نظر

    واقعا ماشین به این میگن، البته تو رنج قیمت خودش. یه ماشین قشنگ و خوب که از نظر موتوری، هندلینگ و آپشن واقعا از خیلی از نمونه های مشابهش سرتره. من یه بار تستش کردم، هندلینگ و شتاب خیلی خوبی داره، به نسبت اپتیما و اسپورتیج هم حتی خیلی بهتر! وقتی میشه با پول کمتر ماشینی به این خوبی سوار شد، خرید ماشینای کره ای هزینه مسخره ایه. دمشون گرم

  18. محمد | مرداد 23, 1396 | لینک نظر

    به نظر من با ۱۳۰ میلیون تومان شما میتونید سراغ suv ژاپنی مثل میتسوبیشی asx و یا توسان و اسپورتیج کره ای برید که اصلا با این ماشین های بزک شده چینی قابل قیاس نیستن

    • در پاسخ به: محمد

      Shakar | شهریور 11, 1396 | لینک نظر

      ماشینهای چینی اینطور که جا افتاده واقعا بد نیستن بستگی به خیلی چیزا داره تا یه ماشین رو آدم بتونه خوب نگه داره خیلی ازین ماشینهای مطرح هم نمیشه اصلا سمتش بری ولی دورو برمون پر از این ماشینهای چینی اگه این بده پس بقیه هم بدن نمیسه بگی یکی خوبه اون یکی بوه

  19. حامد | مرداد 9, 1396 | لینک نظر

    اینایی که میرن واسه این ماشین 130 تومن پول میدن رو باید از نزدیک دید.
    باید انسانهای شگفت انگیزی باشن?

  20. امیر | مرداد 9, 1396 | لینک نظر

    هایما توربو اینارا داره با دوربین ۳۶۰ درجه کیفیتشم بهتره ۹۰ تومن این ارزش ۱۰۰ به بالا نداره

    • در پاسخ به: امیر

      رامین | مرداد 9, 1396 | لینک نظر

      اشغالی مثل هایما رو اصلا نمیشه با این مقایسه کرد

      • در پاسخ به: رامین

        sunmartin | مرداد 9, 1396 | لینک نظر

        ذوب شده در برند بی اعتبار چری هستی کاملا مشخصه جناب با ادب که به هرجیزی آشغال میک ی
        کاملا مشخصه که گزارش بالا یک رپرتاژ زرد و آگهی بود نه یک بررسی !! قیمت بالای چری هیچ توجیهی نداره و افرادیکه حاضر میشن بابات این خودوری فیک و دور از اسلوب مهندسی این مقدار هزینه کنند مگز با مشوق های اقساطی دست به این اقدام بزنند هایما درسته چینیه اما از هر جهت از این خودوری بی جهت گران و ضعیف بهتره

        • در پاسخ به: sunmartin

          طاها | شهریور 11, 1396 | لینک نظر

          دوست عزیز فکر میکنید ماشین چینی تو مملکت ما کم هست تمام این خودروهایی که بتازگی ایران خودرو با اسم های جدید وارد بازار میکنه همشون چینی هستن تنها اسم اونهارو عوض میکنه و با همون کیفیت وارد بازار میکنه فقط اسم کمپانی عوض میشه این چریه اون یکی میشه ایران خودرو

    • در پاسخ به: امیر

      Soltan | شهریور 11, 1396 | لینک نظر

      دوست عزیز تنها با دوتا آپشن نمیشه ماشینهارو باهم مقایسه کرد و در مورد قبمتشون کارشناسی کرد خیلی از قطعات تیگو7 اساخت اروپاس و قطعا برای کمپانی هزینه بر بوده مثل موتور یا گیربکس تا اینا به دست مصرف کننده برسه رو قیمت هم تاثیر میزاره بنظرم نسبت به امکانات و آپشن ها و قطعات قیمتشدوست عزیز فکر میکنید ماشین چینی تو مملکت ما کم هست تمام این خودروهایی که بتازگی ایران خودرو با اسم های جدید وارد بازار میکنه همشون چینی هستن تنها اسم اونهارو عوض میکنه و با همون کیفیت وارد بازار میکنه فقط اسم کمپانی عوض میشه این چریه اون یکی میشه ایران مناسبه