اخباراخبار خارجی

چهار مدل جدید آئودی تا اواسط سال 2018 وارد بازار می‌شود

روپرت استادلر، مدیرعامل آئودی تأیید کرده که کمپانی وی حداقل 4 مدل دیگر را تا اواسط سال آینده میلادی وارد بازار خواهد کرد.

در جلسه گزارش مالی موقت آئودی، استادلر گفته: “تا اواسط سال 2018، ما نسل‌های جدید 4 مدل اصلی خود را وارد بازار خواهیم کرد. علاوه بر این، ما قصد داریم ارائه محصولات در سگمنت های بالای خود را سال آینده با معرفی آئودی Q8 و آئودی e-Tron گسترش دهیم.”

کمپانی هنوز چیزی در مورد جزئیات بیشتر این خودروها نگفته ولی تأیید کرده که A6 و A7 اسپرت بک اوایل سال آینده رونمایی خواهند شد. دو مدل دیگر هنوز تأیید نشده باقی مانده‌اند ولی گزارش‌های قبلی حکایت از این دارد که این دو مدل می‌توانند A1 جدید و Q3 باشند.

استادلر همچنین در صحبت‌های خود برنامه‌های کمپانی برای معرفی e-Tron در سال 2018 و e-Tron اسپرت بک در سال 2019 را نیز تأیید کرده است. هر چند، او همچنین گفته که کمپانی قرار است یک خودرو الکتریکی قوی را در سگمنت کامپکت در اوایل سال 2020 وارد بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی از این مدل در دست نیست ولی به احتمال زیاد این خودرو قرار است یک رقیب جدی برای تسلا مدل 3 باشد.

در کنار صحبت در مورد مدل‌های جدید، استادلر تأیید کرده که سیستم رانندگی خودکار سطح 3 آئودی A8 قرار است از سال آینده میلادی فعال شود. وی در این باره این گونه توضیح می‌دهد: “به محض این که چارچوب‌های حقوقی به ما اجازه دهد، ما به مرور عملکردهای رانندگی خودکار جدید خود را از سال 2018 میلادی وارد خودروهای خود خواهیم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا