اخباراخبار خارجی

تصاویری از فولکس واگن جتا مدل 2018 درز کرد

فولکس واگن دو سدان جدید را در خط تولید دارد که فولکس واگن Virtus و جتا نامیده می شوند.

تنها چند روز پس از درز تصاویری از Virtus، اکنون تصاویر فولکس واگن جتا 2018 فاش شده است.

فولکس واگن جتا 2018 دیده شده به بازار آمریکای شمالی تعلق دارد. فولکس واگن جتا با بازطراحی کامل خود جدیدتر از قبل به نظر می رسد البته فاقد ویژگی های اسپرت هوندا سیویک و هیوندای الانترا است.

در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره شش ضلعی بزرگ تعبیه شده است. جلوپنجره نسخه ممتاز این خودرو دارای قسمت های کرومی خواهد بود. چراغ های جلوی الهام گفته از فولکس واگن پاسات در این خودرو طرحی C شکل دارند و به جلوپنجره چسبیده اند.

نیم رخ این خودرو باریک تر به نظر رسیده و دینامیک بهتری به آن می دهد. جتا مدل 2018 همچونVirtus جدید داری چراغ های عقب تیزتر و اسپویلر لبه ظریف است که یادآور آئودی A4 است. نسل جدید جتا بر أساس پلتفرم MQB ساخته شده و بزرگ تر از مدل کنونی خود به نظر می رسد.

فعلا اطلاعاتی از جزئیات جتا مدل 2018 در دست نیست. نسخه مخصوص آمریکای کنونی این خودرو با موتورهای بنزینی توربوشارژ 1.4 لیتری با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 184 فوت پوند، 1.8 لیتری با قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 184 فوت پوند و یا 2.0 لیتری با قدرت 210 اسب بخار و گشتاور 207 فوت پوند ارائه می شود.

ماه دسامبر امسال تولید انبوه فولکس واگن جتا مدل 2018 در کارخانه Puebla مکزیک آغاز می شود. فروش این خودرو نیز وایل سال آینده شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا