تکاپوی رنو برای معرفی مگان RS

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | 1 نظر

تکاپوی رنو برای معرفی مگان RS

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده تا رنو بار دیگر از خودروی جذابی پرده بردارد. مگان RS همان راهی را در پیش خواهد گرفت که برادر کوچک‌تر، کلیو RS، قصد نمود. بدین ترتیب نسل جدید این هاچ‌بک جذاب پا به عرصه گذاشته تا موفقیت‌های نسل پیشین را تکرار کند. دیشب هنگامی‌که در حال استراحت بودیم، تصاویر بکری از مگان اسپرت 2018 منتشر شد. در حقیقت چکیده‌ای از این خودرو منتشر شد تا سطح انتظاراتمان را برای کمی بالاتر ببرد. اما این تصاویر گویای حقیقت‌اند؟ مسلماً نمی‌توان درستی یا نادرستی آن‌ها را تأیید نمود، چراکه منبع موثقی برای اثبات صحت‌وسقم تصاویر پیدا نمی‌شود و باید تا ابتدای سال میلادی 2018 صبر پیشه کرد. شاسی از نو ساخته شده تا بتواند فرمان‌پذیری مگان RS را بهبود بخشد.

زوایای تیز و جلوپنجره اسپرت یادآور کلیو، پرچم‌دار خوش‌نام فرانسوی‌ها، در این کلاس است. اما مگر می‌شود رنو از چشمان کشیده با خط زیبای زیر آن دل بکند؟ آری، این بار نیز شاهد تلفیق دو سبک در کنار یکدیگر هستیم؛ مدرنیته و کلاسیک. طراحان رنو هرکجا که لازم بود از المان‌های برجسته خود استفاده نمودند. سیستم روشنایی روز LED مانند عینکی زیبا بر روی چشمان مگان می‌درخشد. دیفیوزر حجیم به‌کاررفته در این خودرو، ناخودآگاه حس یک سوپراسپورت قدرتمند را در ذهن تبادر می‌کند. اما قدرت واقعی در زیر کاپوت جا خوش کرده؛ پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 302 اسب سرکش را به محور عقب می‌فرستد. همچنین با وجود 400 نیوتن متر گشتاور، باید مهارت بالایی برای رام کردن آن داشته باشید.

رنو مگان RS

چندان نگران باشید، چراکه به‌زودی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد شد. البته امیدواریم عکس‌های دیگری از مگان RS به رسانه‌ها درز یابد؛ چراکه صبر کردن تا مهرماه کمی دشوار است!


1 دیدگاه

  1. sunmartin | شهریور 1, 1396 | لینک نظر

    عاشق طراحی rs هستم من هر خودرویی خوب باشه را تقدیر میکنم خودم طراحی کیا موتورز دوسدارم بخصوص طراحی پیتر شرایر و جناب جی جی اما مگان rs خیلی زیبا از آب دراومده کلا تو رنو مگان خیلی قبول دارم از هر لحاظ چ طراحی چ کیفیت چ آپشن همه چی کاش مگان تو ایران تولید بشه واقعا ارزش خرید بالایی داره اگه مدل rs وارد بشه فروشش فوق العاده خواهد بود
    مثل کلیو مگان از بهترین ساخته های رنو