اسلایدربررسیکره ای

بررسی کیا اسپورتیج 2017: رقیب سرسخت توسان!

همواره سگمنت SUV میان سایز برای خریداران جذاب بوده و همین باعث شده تا خیل عظیمی به سمت این دسته از خودروها روی بیاورند. در این میان حضور رقیبان قدرتمند می‌تواند به ارتقای کیفیت و حس رانندگی کمک کند؛ چراکه هر شرکت خودروسازی قصد دارد تا بهترین محصول خود را عرضه نماید. بدین ترتیب در کلاس شاسی بلندهای متوسط حضور هیوندای توسان، هوندا CR-V، فورد اسکیپ، جیپ چروکی، مزدا CX-5، میتسوبیشی اوتلندر، نیسان X-trail، سوبارو فارستر، تویوتا Rav4 و البته کیا اسپورتیج، رقابت سنگینی را در بازار برای هریک رقم زده است. قیمت، فرمان‌پذیری، سرعت و راحتی ازجمله فاکتورهای مهم در خرید یک خودرو هستند و می‌بایست با بررسی دقیق به انتخاب هوشمندانه‌ای رسید. با دنده 6 همراه باشید تا بررسی نسخه Si پرمیوم کیا اسپورتیج را تقدیم شما عزیزان کنیم.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

طراحی خارجی

در سریال بازی تاج‌وتخت، هر خاندان برای خود نمادی در نظر گرفته است؛ برای مثال خاندان لنیستر از شیر و خاندان استارک از گرگ استفاده می‌کنند. در این میان جلوپنجره «پوزه ببری» تبدیل به نماد خاندان کیا شده است! در حقیقت وجود این جلوپنجره مشبک توانسته آرام‌آرام اصالت برند کره‌ای را افزایش دهد. فلاپ پلاستیکی و ورودی هوا کوچک از جذابیت‌های بصری کاسته است. بااین‌حال کاستی‌های طراحی توسط چراغ مثلثی و پف‌های بدنه جبران شده.

نوار کرومی دور چراغ مه شکن را گرفته و تمام این مجموعه به همراه دو خط کرومی زیر آن در قاب پلاستیکی پنج‌ضلعی قرار دارند. نگارنده معتقد است هرچه به سمت عقب خودرو می‌رویم، المان‌های اسپورت بیشتر خود را نمایان می‌کنند. برای مثال طراحی تیز چراغ عقب، شیشه عقب کوچک و اسپویلر بالای آن، بار دیگر پنج حرف کلمه اسپورت را در نام این خودرو پررنگ‌تر می‌کند.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

طراحی داخلی

پلاستیک نرم در جای‌جای کابین به چشم می‌خورد و می‌توان گفت با سطح قابل قبولی از کیفیت مواجه هستیم. بخشی از زیبایی مثال‌زدنی کابین، مرهون استفاده از صندلی‌های چرمی و کروم مات در بخش‌های مختلف آن است. استفاده از نمایشگر لمسی و اتصال موبایل بدون هیچ دردسری انجام می‌شود. کیا همچنین برای دارندگان گوشی‌های قدیمی سیستم بلوتوث را همچنان نگه داشته تا نیاز نباشد با تعویض خودرو، یک موبایل هوشمند خریداری کنید! در کنسول مرکزی می‌توان دو خروجی 12 ولت و یک پورت USB را پیدا کرد.

فضاهای پیش‌بینی‌شده برای قرار دادن وسایل به‌صورت هوشمندانه ساخته شده است. فضا پا (لگ‌روم) برای دو بزرگ‌سال یا سه نوجوان در ردیف دوم وجود دارد؛ بااین‌حال هوندا CR-V راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان آورده. صندوق‌عقب پوشش ضخیم و محیط بزرگی دارد. بدین ترتیب چمدان‌ها هنگام رانندگی سر نمی‌خورند و بدون هیچ مشکلی تمام وسایل در صندوق جای می‌گیرند.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

تجربه رانندگی

در نسخه Si پرمیوم از یک پیشرانه 2 لیتری با قدرت 153 اسب بخار در 6200 rpm و 192 نیوتن متر گشتاور در 4000 rpm استفاده شده است. درنهایت جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک تمام قدرت را به چرخ‌های جلو روانه می‌کند. کمپانی کیا رقم مصرف سوخت ترکیبی اسپورتیج را 7.9 لیتر در صد کیلومتر بیان کرده؛ بااین‌حال طی بررسی هنگام رانندگی در آزادراه با سرعت 80 Km/h، رقمی بهتر از 12 لیتر در صد کیلومتر ثبت نشد. عملکرد موتور چندان جالب نیست، چراکه برای سرعت‌گیری بسیار ضعیف عمل می‌کند. برای مثال هنگام بررسی در شهر، احساس شد که باید پیشرانه قوی‌تری برای این SUV میان سایز در نظر گرفته شود. جعبه‌دنده کارکرد مناسبی را در طول تست نشان داد. در حقیقت هیچ لرزش و صدای نابهنجاری از این گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بیرون نیامد.

سیستم انتقال قدرت و سیستم تعلیق اسپورتیج توسط مهندسان کره‌ای شرکت طراحی شده. فرمان‌پذیری در سرعت‌های پایین مناسب است؛ اما با افزایش سرعت عملکرد آن به‌شدت کاهش می‌یابد. گویی فرمان در سرعت‌های بالا یخ میزند! تعادل سواری به نظر خوب است، به‌طوری‌که در مقایسه با خودروهای هم قیمت، اسپورتیج 2017 یک سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد. رانندگی در این خودرو حس غریبی دارد، چراکه نمی‌توان در مورد کیفیت سواری نظر قطعی بیان نمود.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

امکانات و قیمت

رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی، صفحه‌نمایش تمام لمسی 7 اینچ به همراه GPS، اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم روشنایی روز ازجمله امکاناتی هستند که به‌صورت استاندارد روی نسخه پایه قرار دارند. قیمت نسخه پایه از حدود 31 هزار دلار آغاز می‌شود. سنسورهای پارک، سنسور باران، برف‌پاک‌کن اتوماتیک و مشاهده شیشه عقب به‌صورت دیجیتال از دیگر آپشن‌هایی است که می‌توان سفارش داد. سیستم ناوبری کیا به‌خوبی عمل می‌کند، به‌طوری‌که شما را از استفاده برنامه‌های موبایلی بی‌نیاز می‌سازد.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

کلام آخر

کیا اسپورتیج 2017 توانسته پرفروش‌ترین خودرو در اروپا لقب گیرد. شباهت‌های آن به هیوندای توسان غیرقابل‌انکار است و شاید انتخاب بین این دو، کار دشواری باشد. داشتن 5 ستاره از موسسه معتبر NHTSA آمریکا نشان از ایمنی بالای این SUV میان سایز دارد. نمای خارجی در مرکز طراحی کیا واقع در کشور آلمان انجام شده است. این طراحی عملکرد آئرودینامیکی اسپورتیج را بهبود داده تا به ضریب درگ 0.33 دست یابد.

اطلس خودرو، واردکننده محصولات کیا موتورز، برچسب 189 میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته. شرایط فروش به‌صورت پیش‌پرداخت 100 میلیونی و تحویل 90 روزه اعلام شده. البته نسخه وارداتی با Si پرمیوم در نوع پیشرانه متفاوت است، چراکه پیشرانه قدیمی 2.4 لیتری در زیر کاپوت آن قرار دارد. مصرف سوخت ترکیبی 8.5 لیتر در صد کیلومتر و سیستم انتقال قدرت AWD (دو دیفرانسیل) ازجمله ویژگی‌های بارز اسپورتیج وارداتی است.

کیا اسپورتیج 2017 نسخه Si پرمیوم

مشخصات کیا اسپورتیج 2017 (نسخه وارداتی)

پیشرانه: 4 سیلندر خطی 2359 سی‌سی GDI – دارای 16 سوپاپ

قدرت: 181 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه

گشتاور: 237 نیوتن‌ متر در 4000 دور بر دقیقه

جعبه‌دنده: شش سرعته اتوماتیک

طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر): 4480 / 1885 / 1655

فاصله بین دو محور: 2670 میلی‌متر

مصرف سوخت (ترکیبی): 8.5 لیتر در صد کیلومتر

گنجایش باک: 62 لیتر

استاندارد آلایندگی: یورو 6

ایمنی: شش کیسه هوا

سیستم‌های کمکی: کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم تشخیص نقاط کور (BSD)، سنسور پارک جلو و عقب، کنترل ایستایی در سراشیبی (DBC)، ایموبیلایزر، دوربین دید عقب

35 دیدگاه

  1. منم از این تریبون استفاده میکنم برای اینکه بگم اسپورتیج در نسل قبل بهتر از توسان بود اما یقینا اینبار توسان برتره از لحاظ طراحی و ضعیف تر از لحاظ موتور هرچند موتور ۲۴۰۰ هم چنگی به دل نمی زنه به هیچ وجه . اما همه میدونیم چرا مثلا سورنتو و سانتافه جدید و حتما این مدل از اسپورتیج هم اینطوریه که چرا واقعا شتاب در این ضعیفی دارن ؟ مثلا کولئوس با قدرت کمتر اما شتاب ده ثانیه ای داره اما کیا و هیوندای شتابشون با توجه به قدرت و وزن بسیار سطح پایین تره و در همه ماشین هاشون در بازار ایران به همین شکل هستش که ضعف بسیار بزرگیه . صد البته خرید یک کولئوس رو برای دوستاران کراس اوور پیشنهاد میکنم

  2. کره هم دیگه شورشو در اورده ها اخه ماشینه یا کشتی فضایی !!طراحی قبلش بهتر بود ولی قدیمیاشم عقبش زشت بود یعنی عقب اینو بزارن رو عقب قدیمیاش قشنگ میشه ? البته بماند تو طراحی عقب ماشیناشون هنوز دارن از میتسوبیشی گالانتای قدیمی تقلید میکنند مثل هیوندایی آزرا که عقبش کپ گالانت سوپر سالوناست ،من بودم میرفتم سراغ خودروهای ژاپن، طراحی ژاپن با اصالت تر و سر سنگین تره ماشینا کره شکل اسباب بازی شده البته نظر شخصیه اسپورتیجم برا خودش بد ماشینی نیست سلیقه ایه دیگه ??

  3. یعنی واقعا هیچ “آیدی” دیگه ای نیست که باید از مال بنده استفاده بفرمایید؟
    واقعا شرم آوره.

  4. خیلی هامون سوار سانتافه های ۲۴۰۰ با وزن کمتر از کولئوس شدیم و سانتافه روی کاغذ هم ۱۰ اسبی بیشتر از کولئوس هست اما هرچی بگم از شتاب ضعیف سانتافه کم گفتم واقعا افتضاحه . قیمت کولئوس فول ۱۱۰ هزار درهمه و اسپورتیج فول با موتور ۲۴۰۰ ۹۰ هزار درهم اما گویا در ایران با یک قیمت معامله میشن خوب در ایران راحت قیمت رو باید ضرب دو کرد. گران فروشی چه کسانی مشخص میشود؟ انگار سودش میره جیبه بعضی ها که میگن هیوندای گرون فروش نیست در ایران ؟

  5. گفتگویی را بین سان مارتین و خودش را با یک آیدی تقلبی و از روی اسم دوستمون “ممل” شاهد هستیم که واقعا شرم آوره که یک نفر کل دیدگاههای سایت را به مسخره گرفته و برای اثبات برتری خودروهای ضعیف کارخانه های کره ای ، با خودش یک مکالمه تقلبی راه میندازه و مدام از خودش به خاطر بیان شیوا ، تشکر میکنه!!!!!!!!!!!!
    قبلا هم این کار را با آیدی های دیگر انجام میداده.. بیکاری تا کجا؟؟؟؟

  6. با درود به گرداننده سایت محترم ، خواهشمند است جلوی شانتاژ این کاربر چند اسمه و گذاشتن نظرات تقلبی را که از ارزش محتوی دیدگاههای ثبت شده می کاهد ، بگیرید و اگر نه اهداف اطلاع رسانی سایت به خطر می افتد و به بیراهه می رود..

  7. با سپاس از دقت در روند دیدگاهها و حوصله ای که برای ایجاد فضایی مطلوب و فنی به خرج می دهید..

    1. ممنون از شما که سریعا اطلاع دادین
      به دلیل اتفاق پیش اومده از همراهان گرامی عذر میخوام

  8. از ادمین های سایت دنده ۶ تقاضا دارم که یک مقاله در مورد شتاب ضعیف خودروهای هیوندای و کیا در برابر وزن و قدرتی که دارن تهیه کنن . چونکه واقعا حتی من خودم نمیدونم دلیلش چیه . مثلا راو فور هم از سانتافه ضعیف تره موتورش و هم وزن اما چرا تو ۱۰ ثانیه شتاب میگیره و سانتافه در ۱۵ ثانیه ؟

  9. لطفا آیدی ها را چک کنبد این کاربر جعلی بنام علی که در گذشته بانام نریمان احمد ahmad 1988 و امین مجتبی و سایر ایامی کامنتگذاری میکرد اکنون خود دایه دار صداقت شده شما ممکنه دست اندر کاران این سایت مجاب کنی کامنت های بنده پاک کنند اما سر خودت که نمیتونی کلاه بزاری از کاربرانی که در مورد کیا اسپورتیج نظر دادند درخواست دارم جهت روشن شدن موضوع در ذیل کامنت من پاسخ بدهند گویا کاربر ضد کره ای و معلوم الحال حقوق بگیر شرکت های بزن در رو چینی تعاریف برخی از کاربران از خودروی کیا اسپرتیج به مذاقش چنان ترش شده که با هزار ترفند و حیلت ادمین های سایت را مجاب به پاک کردن کامنت های ینده و تنی چند کردند ماه هیچگاه پشت ابر نمیماند و در عجبم که چطور با یکطرفه رفتن شما کاربر مجهول الهویه دست اندرکاران سایت بی هیچ تحقیقی مبادرات به پاک کردن کامنت ها کردند ؟؟ لطفا این کامنت را انتشار دهید

    1. من فقط با نام خودم كامنت ميگذارم و بارها اين مطلب را گوشزد كرده ام
      امروز يه اكسنت نيمه فول ديدم اما سر قيمت به توافق نرسيديم،ميخوام بدونم كه تفاوت نسخه فول و نيمه فول در چه آپشنهايي هستش؟اين خودروي نيمه فول سانروف و دوربين دنده عقب داشت و تهويه دستي

      1. امین سو تفاهم نشه منظور شباهت با اسم شما بود
        اکسنت عالیه یک ریال خرج نداره نیمه فول:سانروف دارد_صندلی پارچه ای استارت استپ ندارد دیلایت جلو ندارد آینه تاشو ندارد مانیتور ندارد امپر ساده

        1. دوست عزيز فردا صبح قراره يه اكسنت معامله كنم،مدل نيمه فول چه آپشنهايي بايد داشته باشه؟و به چيا دقت كنم؟

          1. مبارک باشه بهترین کار انجام دادی ، برای چ سالیه؟؟؟ 2014 ؟؟یا 15؟ چون ظاهر متفاوتی دارند کیلس در 2015 وجود داره علی رقم اینکه فول هم نباشه موتور 125 اسبی جوابگو هست چون بدنه سبکه حالت eco drive داره حتی مدل لاو آپشن سانروف دارن اونهایی که اواخر 2014 هستند صندلی چرم اما مانیتور بزینس دارند 1.6 هست ببین بدنه اش سالمه صندلی ها پارگی و خوری نداره ماشین رو فرم هست و خسته نشده از جلوبندی مطمئن شو ببین نمیلرزاند؟؟ دنده ها به نرمی تعویض میشن و رفتار راننده قبلی چطور بوده حالت پارک بدون لرزش و صدای اضافی است؟؟ تعادل خودرو هم بلحاظ سلامت کمک ها مهمه پس در کل اول بدنه بعد موتور و تریم داخلی چک کن اما کلا افرادیکه اکسنت دارن فی الواقع بدنبال یک خودروی اقتصادی و کم هزینه هستند رنج قیمتم که میدونی ،؟

          2. ٢٠١٤ هستش،البته اگر طرف دوباره ناز نكنه،قبلا يكبار پشيمون شده بود،قيمت رو ٧٢ تومن توافق كرديم،اما طرف يه جوريه،٤روزه داره هي لفت ميده،اگر فردا نياد ديگه نميخرم ازش

          3. اگه قصد خرید اکسنت داری اگر دلت گرفته همین بردار واقعا موتور و گیرباکس خوبی داره اکسنت طراحیش هم عالیه پول ب چینی میدی ولی برند سوار میشی من چندین مورد اکسنت پیدا کردم که تقریبا بعضی هاشون تر و تمیز بودن
            2014 دیلایت دارن اگه برای اواخرش باشه

  10. به نظرم وقتی یک مقاله در سایت درج میشه خواهشا بحث غیر مرتبط پیش نیارید مگر نه به همین روال بحث های یک نفر با خودش حذف میشه

  11. با اينكه قبول دارم توسان جديد واقعا عالي شده و در خيلي از موارد اسپورتيج شكست ميده اما به شخص بازهم اسپورتيج جديد انتخاب مي كنم كيا واقعا يك برند دوست داشتني كه امضاي خودش داره شده و اون حس اصالت ميده كه برندهاي الماني امريكايي دارند كيا عشق واقعا دوست داشتني

    1. من اسپرتیج داشتم کاملا برعکس اون حرف ممل و سانیمارتینی اصلا و ابدا راضی نبودم شاهین جان هروز در تعمیرگاه یبار دندش برعکس عوض میشو یه چن بار مشکل دف داشتم بابرهاش زور نداشتن صندلی هاش نیمکتی و طراحیش افتضاح بود بعد با ایکس 22 آشنا شدم شتاب فوق ال5اده بهتر از اسپرتیج برند شناخته شده ام وی ام کیفیت خوب صندلی اتاق بزرگتر طراحی جهای دیگه میخوای چی بهتر ازین الان سوارم دارم میرم باهاش شمال شاهین جان در مورد ایکس 22 نظرت چیه دادا قبول داری خودروی خوبیه ،عایا؟

      1. والا من هرگز اسپورتیج نداشتم هرگز هم کامنتی درمودش نذاشتم. یک عده انسان ضعیف النفس و قلیل اللعقل از آیدی بقیه استفاده میکنند.

      2. یه بچه دو ساله که تازه یاد گرفته بگه سلام هم میدونه اسپورتیج بهتره از تیگو ۷ چه برسه ایکس ۲۲ و صد البته اسپورتیج الان ۲۰۰ تومنه و ایکس ۲۲ حدود ۶۵ تومن . باز هم خواهش میکنم از ادمین های محترم و صد البته سانمارتین عزیز که شعور خوانندگان سایت رو به سخره نگیرند با درج همچین کامنت هایی .

  12. پيشرانه ٢٥٠٠جي دي عاي هست. كه كاملاً به روز و جديد هست كه نگارنده به اشتباه نوشته همان پيشرانه قديمي!!! و همين پيشرانه باعث برتري كامل اين خودرو نسبت به توسان ميشه كه از پيشرانه ٢٠٠٠ ام پي عاي با تكنو لوژي قديمي استفاده ميكنه

    1. سلام
      دوست عزیز اولا پیشرانه اسپورتیج وارداتی ۲۴۰۰ سی‌سی است و ثانیا نسبت به پیشرانه‌های جدید کمپانی، قدیمی محسوب می‌شود.

  13. ادمین و دوستان گرامی از کامنت پرت دوری کنید . ما نیومدیم نظرات پرت بدیم و همه میدونیم با توجه به قیمت چی رو بخریم . من اگه ۲۰۰ خرج کنم چینی نمیخرم همه هم همینطور . اما اگه ۵۰ میلیون تا ۸۰ داشته باشم چیزی بهتر از چینی ها وجود نداره در ایران

  14. دارنده کیا سراتو سایپایی هستم که دیروز فروختم میخوام ازین تریبون اعلام کنم به هیچ وجه کیا سراتو اونی نبود که میخواستم و فکر میکررم قدرت این خودرو 157 اسب بی بخاره دوستم با رنو ال90 بشدت تمام از من سبقت میگرفت و من میموندم و یه دنیا کندی و خودروی تقلبی کیا اصلا خود کیا چیه که تقلبیش بسازن موتور سراتو ساخت ساوجبلاغ است بدنه در نهاوند و صندلی ها در قزوین تولید میشه کیفیت زیر صفر اما واقعا رنو یه سرو گردن بالاتره کیفیت خوب سواری شتاب 7 ثانیه ای مصرف کم و اا 99 درصد ساخت فرانسه است که همینش می ارزه به کل کیا هیوندا خلاصه بگم من که الان دارم با ساندرو استپ وی جاده های موفقیت و تلاش طی میکنم ااما سراتو همش روشن نمیشد و راه نمیرفت دنده هاش دیر جا میرفت و اذیت میکرد

    1. داداش چرا بیراه می گی !!!
      همه قدرت و شتاب سراتو رو یا تست کردن یا در موردش شنیدن !!! تو میگی ال نود خدا شفات بده !!!
      استپ وی گیربکس فوق العاده خنگی داره تو شتاب ثانویه و معکوس کشیدنا و تو سبقت یا سر بالایی وقفه 3 ثانیه ایش سرزبون همه هست , میمونه وسط نمیدونه بره 3 یا 4 باید نگاش کنی تا خجالت بکشه و تصمیمشو بگیره خخخ
      از شوخی گذشته علی جان معلومه شما نه ساندرو سوار شدی و نه سراتو چه برسه به مالکیتش !
      شایدم یه بار اسنپ برات ساندرو اومده حال کردی باش … داداش از من بپرس که هردوشو دارم … البته یکسالم چانگان داشتم فروختم رفت اونم خوب بود فقط ایرادش افت قیمتش بود به نظرم اگه بخواهیم اولویت بندی کنیم بدون در نظر گرفتن فاکتور افت قیمت اول سراتو بهد چانگان CS35 و در آخر ساندرو …
      یا حق

      1. هامون جان ایشون همون سانمارتین هستن که‌ میخواد بقیه رو که حرف های معقول تر میزنن اینجا رو خراب کنن . سانمارتین و هامون عزیز سراتو سایپا هیچوقت ۱۰۰ تومن ارزش نداره

        1. شما یک خودروی با نام و اصالت نام ببر که از برند بین المللی باشه 5 ستاره یورو و آمریکن کسب کرده باشه موتورش 157 اسب باشه بدون توربو اتاقش اینقدر راحت و جعبه عقبش جادار باشه داخلش شیک و آمپرهاش بک لایت باشن اتومات و کیلس و شیفتر و…داشته باشه
          چرا 100 نمی ارزه؟؟ چند می ترزه؟؟ 301 باموتور tu5 معروفش الان 95 ملیون قیمت خورده که دقیقا همون رانا است رنو داستر با اتاق و پلت فرم L90 و موتور 1600 الان 100 تومانه که همون النوت ارتقاع ارتفاع یافته اس
          2008 که همون پژو 208 ساب کامپکته الان 120 ملیونه با یه موتور 1600 چرا اینقدر بی انصاف هستید و از روی غرض و قصد صحبت میکنییی؟؟ دشمن کره ای ها هستی باش
          اسمت شاهین یا علی یا امین باشه قبلا هم احمد و نریمان و مجتبی و …تیگوران بودی مهم نیست اما این صحبت که سراتو 100 نمی ارزه اشتباهه چراکه در حال حاضر سالی 13 هزار تا داره بفروش میرسه توسط سایپا
          پس خریدار میدونه داره پول بابت کره ای میده که فقط رنگ و لاستیکش ایران گند زده بهش و بقیه قطعات ckd وارد میشه

    2. قدرت و شتاب سراتو که دیگه زبانزد است شما احتمالا همان شاهین هستی که اینبار با هدف قرار دادن سراتو قصد داری وانمود کنی که خودروی خوبی نیست منکر بدنه ضعیف سراتو نیستم که خودم یکی از نقادان آن هستم اما طراحی زیبایی آمپرهه بدنه کشیده اتاق فراخ و قطعات اصلی آن به یکی از بهترین خودروها تا 100 ملیون تبدیل شده که قابل قیاس با امجی و رنو نیست

    3. شانس آوردی فروختی دادا عصن یه حالیه سرانو گیجه بدنه اش هم که سانمارتین گفت خیلی زباله اس نمیدونم چرا 100 ملت میرن میخرن یه امجی بخر از اون خیلی بهتره بدنه سراتو تو ساوجبلاغ تولید میشه و گیربوکسش ساخت تبریزه اصلا کیفیت ال 90 یه چیز دیگه اس اینو دیگه هر کسی میدونه اون فرانسه اصله این کره ای ساخت ایرانه خیلی فرق دارن سرانو باید 40 بود قیمتش که با دنا رقابت میکرو گرچه آپسن دنا بازم بیشتره

  15. از سایت درخواست مند است مقاله و گزارش بنویسند در مورد شتاب ضعیف و موتور کم قدرت هیوندا کیا که چرا اصلا راه نمیرن مثلا من خودم سراتو دارم 2000 وارداتی اما در مقابل امجی 6 عمه ام راه نمیره ودر میمونه اتوبوسم ازم سبقت میگره

    1. ام جی 6 خیلی قوی هست با اینکه سگمنت d هست و وزن بالایی داره، شتابش وحشتناک هست و مصرف پایین البته و نباید با ماشین سراتو اونم نسل قدیم مقایسه بشه تکنولوژی انگلیس و آلمان همیشه توی بازده بوده و هندلینگ بوده
      سراتو ماشین خانوادگی هست، نسل جدیدش خیلی بهتر ا ز النترا هست و ماشین خوبیه یکم کوبش داره ولی ششتاب قابل قبولی داره

  16. ؛ بااین‌حال طی بررسی هنگام رانندگی در آزادراه با سرعت 80 Km/h، رقمی بهتر از 12 لیتر در صد کیلومتر ثبت نشد. عملکرد موتور چندان جالب نیست،….
    اسپرتبج من برای سال 2016 توی شهر تهران بدون ترافیک دیگه زیر 15 نمی سوزونه واین یعنی فاجعه
    ، ظاهرا مدل جدید اسپرتیج هم همینه
    واقعا گزینه های بهتری بجز کیا و هیوندا هم بود که من متاسفانه از روی تعصب گرفتم
    تو کره ای ها بهترین شاسی همین اسپرتیج نسل قدیم هست بقیه ارزش پرداخت ااین پول رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا