اطلاعیه فروشایران خودرو

پيش فروش دنا پلاس فردا آغاز می شود

با استقبال زياد شهروندان از مدل جديد محصول دنا و به منظور پاسخ به تقاضاي مشتريان و تامين نياز بازار، پيش فروش اين محصول با موعد تحويل دي و بهمن امسال از روز دوشنبه 23 مردادماه آغاز مي شود.

مبلغ تعيين شده براي پيش پرداخت نام نويسي دنا پلاس 24 ميليون تومان درنظر گرفته شده است.

برمبناي اين گزارش، در اين طرح خودروي دنا پلاس در رنگ هاي متنوع، با گارانتي سه سال و يا 50 هزار كيلومتر عرضه مي شود. امكان صلح تا دو مرتبه نيز براي متقاضيان پيش بيني شده است.

گفتني است، دنا پلاس با داشتن امكاناتي چون سان روف، دوربين ديد عقب و صندلي هاي تمام برقي جلو مي تواند انتخاب بسيار مناسبي براي مشتريان صاحب سلیقه محصولات ایران خودرو باشد.

متقاضيان مي توانند از 23 مردادماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانیEsales.ikco.ir ، نسبت به نام نويسي و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.

9 دیدگاه

  1. آقا دنا …لایت … هم بزنید مام مشتری میشیم
    موتور پراید , اطاق پیکان , شاسی ژیان
    بدین 15 ملیون شاید بتونیم بخریم , چقد موتور با زن و بچه سوار شیم

  2. نتيجه صنعت دولتى، انحصار و هزار جور تعرفه واردات كه سرازير ميشه توى جيب خود دولت و نهادها، شده اين شتر گاو پلنگ كه حتى نماى جلو و عقب و پهلوى اين ماشين هيچ معيار فنى و سليقه اى رو ارضاء نميكنه.
    يعنى توى اين مملكت ٤ تا مهندس پيدا نميشه لااقل يه دستى به سرگوش طراحى اين ماشين بكشن؟!

    مرسى
    اَه

    1. زیباترین مر معنا ترین کامنتی بود که طی این سالها مطالعه کردم
      لطفا بازهم در این سایت کامنتگذاری کنید
      دنا خودریی بی کیفیت ناایمن و بسیار ابتدایی غیر اصولی است اگر از زیر به دنا دقت کنید زائده ای از زیر بصورت اوریب بیرون زده در طراحی این خودرو نهایت بی دقتی انجام شده
      در یک تصادف سه زوز پیش دنا به دو نیم شد حال هم که دنا پلاس و لایت و ..و غیره تولید شده هیچ محلی از اعراب ندارد

      1. پر معنا ترین کامنت؟
        دو برابر این حرفارو واسه سمند می‌گفتن ولی الان جای خودش رو باز کرده

  3. استقبال مردم از این خودرو ناقص الخلقه نشان از این دارد که مردم ما در خرید خودرو بجای اینکه به مشخصات فنی مانند قدرت موتور…میزان مصرف ..نوع گیربکس و شاسی و جلوبندی توجه کنند بیشتر به داشبورد ماشین توجه میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. حرف شما صحیح نیست. اتفاقا دنا نسبت به دیگر خودروهای موجود فعلی بسیار هم خوب هست. قیمت دنا رو در نظر بگیرید. خب حالا پاسخ دهید با این قیمت چه خودروی قدرتمندتری اعم از داخلی یا خارجی را میشنایید؟ .(جز سورن توربو) خب دیگر خودرو ها کدومشون کم مصرفترن؟ خواهید دید تمام کم مصرفتر ها موتوری کم حجم تر و ضعیف تر دارند. شاسی و موتور کدوم خودرو بهتر از دنا است؟ کدوم خودرها آبشن بهتری از این خودرو دارند؟
      پس نتیجه می گیریم مردم ما اتفاقا بسیار زیرک و حسابگرند و انتخاب بهتری با این قیمت ندارند. خب حالا اونی که میاد سوناتا یا تالیسمان یا جولیتا و … میخره وسع مالیش خوبه و طبیعی هست به این خوورو راضی نشه اما من که تمام پولم به پنجاه نمی رسه چی؟ خب چرا باید خودرویی بخرم که آبشنش به گاز و کلاج و فرمان خلاصه شه؟ قطعاتش کمیاب باشه؟ ریخت و قیافه نداشته باشه و …..

      1. واقعا حرف شما هم درست هست اما تا وقتی که مثلا ال نود رقیبش بود که داشبورد و قیافه و … نمره های منفی زیادی بهش میداد . اما بی وای دی f3 به نظرم کاملا از هر لحاظی برتر از دناست به شرط پشتیبانی خوب نماینده ش. از نظر من دنا بزرگترین نکته ی منفی اش پلت فرم فوق قدیمی به طبع اون سیستم فنربندی بسیار افتضاحی داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا