شما هم عاشق اختراع جدید تویوتا خواهید شد!

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | 2 نظر

شما هم عاشق اختراع جدید تویوتا خواهید شد!

کمپانی‌های خودروسازی همواره ایده‌های جذابی که مهندسان آن‌ها در سر می‌پرورانند را ثبت اختراع می‌کنند و جدیدترین ایده تویوتا می‌تواند یک راه کار خوب برای مشکلی باشد که تقریباً همه رانندگان را با خود درگیر می‌کند.

فاصله بین صندلی راننده و کنسول مرکزی خودرو به گونه‌ای می‌باشد که دسترسی به آن تقریباً غیرممکن می‌باشد، مخصوصاً برای رانندگانی که دست بزرگی دارند. با این حال، همیشه این قسمت محلی می‌باشد که اشیا مختلفی داخل آن افتاده و خارج کردنش کاری بسیار مشکل می‌شود، چه آن شیء یک گوشی تلفن همراه باشد یا تقریباً هر چیزی که ممکن است داخل جیب خود داشته باشید.

برای حل این گونه مشکلات، تویوتا یک پرونده ثبت اختراع جدید را نزد اداره ثبت اختراع و علایم تجاری ایالات متحده امریکا برای دستگاهی که “دستگاه خارج کردن اشیا از زیر صندلی” می‌نامد باز کرده است.

این دستگاه از یک قسمت گودال مانند تشکیل شده که بین صندلی و کنسول مرکزی قرار می‌گیرد و از یک بازوی محرک بهره می‌برد که می‌تواند زاویه گودال را تغییر دهد، بدین ترتیب هر چیزی که داخل این گودال می افتد مستقیماً به یک محفظه که زیر صندلی قرار گرفته هدایت خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که آیا این خودروساز ژاپنی قصد دارد این اختراع فوق العاده جدید خود را به بازار بیاورد یا نه، ولی ما نیز همانند شما امیدواریم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.


2 دیدگاه

  1. shaahin e | مرداد 25, 1396 | لینک نظر

    تویوتا تنها کمپانی هست که به هیچ وجه نمیشه ازش خورده گرفت . از مرسدس بنز و پورشه و فراری و …میشه چونکه بابتش پول زیادی پرداخت میکنی و انتظارت بیشتره . اما شما کمری کرولا آریون پرادو هایلوکس بدون مرگ رو ببینید .در واقع به معنای واقعی کاربردی خرکار و بدون مرگ .