اخباراخبار خارجی

شما انتخاب کنید: ولوو XC90، آئودی Q7 یا لندروور دیسکاوری؟

امسال با وجود خودروهایی مثل ولوو XC90، آئودی Q7 و لندروور دیسکاوری جنگ بهترین شاسی بلند لوکس سخت‌تر از همیشه شده است.

این خودروها باید از همه نظر فوق العاده باشند، همه سرنشین‌های آن‌ها باید احساس راحتی کنند، آخرین و جدیدترین تجهیزات تکنولوژی و ایمنی را باید داشته باشند و حتماً باید از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده باشند. همچنین پرفورمنس این نوع خودروها باید فوق العاده بوده و از آن جایی که مردم این نوع خودروها را برای رانندگی روزانه خریداری می‌کنند، مصرف سوخت خوبی هم داشته باشند.

آئودی Q7 یکی از قدرتمندترین بازیگران این سگمنت بوده و یکی از بهترین و خوش ساخت ترین کابین‌ها، مجموعه‌ای گسترده از انواع پیشرانه‌ها و فضای کافی برای راضی نگاه داشتن همه را ارائه می‌کند. شاید نتوان آن را زیباترین شاسی بلند خطاب کرد، ولی این موضوع الزاماً چیز بدی برای برخی خریداران نیست.

لندروور دیسکاوری از سوی دیگر فضای کابین زیاد برای ردیف صندلی سوم و مجموعه‌ای از امکانات آف رود فوق العاده را در اختیار راننده قرار می‌دهد که در هیچ خودروی رقیب دیگری نمی‌توان آن‌ها را یافت. ولی این خودرو ظاهر نسبتاً عجیب و غریبی دارد، همچنین این امکانات آفرود مذکور دیگر محبوبیت قبل‌ترها را بین رانندگان ندارد.

بعد نوبت به ولوو ایکس سی 90 می‌رسد، مدلی که به راحتی بین این سه خودرو زیباترین آن‌هاست؛ این شاسی بلند هفت سرنشین سوئی با یک کابین زیبا و تجهیزات تکنولوژی بی شمار شامل سیستم اطلاعات سرگرمی به سبک پرتره وارد بازار شده است. مهندسان ولوو موفق شده‌اند خودرویی لوکس بدون نسخه برداری از آلمان‌ها بسازند و این موضوع برای بسیاری از مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. مشکلی که وجود دارد این که مشتریان این خودرو باید از بین گزینه‌های موتور 4 سیلندر یکی را برای خودروی خود انتخاب کنند، موضوعی که برای برخی افراد و خریداران غیر قابل قبول است.

1 دیدگاه

  1. بدون هیچ شک و شبه ای آئودی کیو 7 مورد انتخاب من است طراحی فوق العاده زیبای آلمانی طراحان آئودی برند برتر جهان لاکچری و پرقدرت دارنده چندین عنوان کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا