اخباراخبار خارجی

کاهش زمان تولید محصولات هیوندای

هیوندای اعلام کرده که تصمیم دارد چرخه طراحی محصولات تحت برند جنسیس را به نصف کاهش دهد که این می تواند به معنای بسیار به روز بودن محصولات آن و تغییراتشان با توجه به تغییرات بازار باشد. در حال حاضر شرکت های نوپای تسلا و وایمو نیز چنین سیاستی را در پیش گرفته اند.

به گزارش خبرخودرو، معاون طراحی هیوندای و جنسیس گفت که شرکتش تصمیم دارد مدت زمان لازم از طراحی اولیه تا تولید نهایی محصولاتش را از سه سال به یک سال و نیم کاهش دهد.

وی  گفت که افتتاح مرکز جدید طراحی این شرکت که قابلیت انجام هم زمان 65 پروژه را دارد به آن ها اجازه انجام چنین کاری را می دهد. قرار است که 25 نفر در این استودیو مشغول به کار شوند و در تیم های جداگانه اقدام به طراحی محصولات هیوندای و جنسیس کنند. گفتنی است برند خواهر خوانده آن ها، کیا نیز خود به تنهایی استودیوی طراحی جداگانه اش را دارد.

قرار است که هیوندای کونا اولین محصول از این دست باشد و با زبان طراحی تازه این شرکت طراحی و تولید گردد. سدان جنسین G70 و مدل باز طراحی شده G80 نیز به ترتیب در اواخر امسال و سال 2020 رونمایی خواهند شد.

1 دیدگاه

  1. کیا در آلمان و آمریکا هیوندا در کره و آلمان طراحی و تولید میشه کبا در پیست های نویدراندربورگ تست جاده ای میشه دلیل برتری برند کیا هیوندای همین نکته اس که استراتژی آلمانی پشت قضیه این دو شرکت مطرح خودروساز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا