اخباراخبار خارجی

معرفی نسخه‌ای خاص از آستون مارتین ونکوئش: زاگاتو!

چندی پیش، چهار نسخه از ونکوئش زاگاتو توسط کمپانی آستون‌ مارتین معرفی شد. این خودروی جذاب توانسته با طراحی و رنگ زیبای خود، دل‌های طرفداران سوپراسپرت را به چنگ آورد. قرار است این خودرو در چهار نسخه عرضه گردد: اسپیدستر، شوتینگ بریک، کوپه و ولانتیس. نسخه اسپیدستر در کلاس اسپایدر قرار دارد و تنها به تعداد 28 دستگاه ساخته خواهد شد. همچنین از نسخه شوتینگ بریک مانند کوپه، 99 دستگاه برای مشتریان خاص آستون مارتین در انتظار است. البته نباید ولانتیس را فراموش کرد، چراکه از نسخه کانورتیبل زاگاتو به تعداد دو نسخه پیشین ساخته می‌شود.

آستون مارتین زاگاتو اسپیدستر

اسپیدستر تاحدودی از ولانتیس زیبایی بیشتری دارد، چراکه استایل عضلانی در این خودرو، به خوبی نمود پیدا کرده است. در بخش پشت صندلی‌ها شاهد استفاده از فیبرکربن هستیم. درحقیقت می‌توان گفت نسخه اسپیدستر توانسته با به کارگیری فرمول‌های مختلف اعم از یکپارچگی و جذابیت، به طراحی بی‌نظیری دست یابد. واقعا نمی‌توان از این خودروی زیبا چشم برداشت و اگر خواستار آن هستید، کمی دیر شده است؛ چراکه تمامی مدل‌ها به فروش رفته و از ابتدای سال 2018 واگذاری نسخه‌های مختلف زاگاتو آغاز می‌شود.
طبق اطلاعاتی که توسط آستون مارتین منتشر شده، در نسخه شوتینگ بریک از دو حباب شیشه‌ای در سقف آن استفاده خواهد شد تا بدین طریق، نور وارد کابین شود. مدیر بخش خبری آستون مارتین، مارک ریچ‌من، درباره چرایی تولید خانواده زاگاتو می‌گوید:

بسیاری از مشتریان ما خودروهای خاص‌تری می‌خواهند. بعضی نسخه‌های کوپه، بعضی خودروهای بزرگ و بعضی هم نسخه‌های اسپایدر را ترجیح می‌دهند. درحقیقت بنا بر خواسته مشتریان، نیازهای آنان را برطرف می‌کنیم.

آستون مارتین زاگاتو نسخه ولانتیس

نسخه‌های مختلف زاگاتو از مشخصات فنی ونکوئش S سود می‌برند. همه آن‌ها از یک پیشرانه 6 لیتری V12 تنفس طبیعی با 580 اسب بخار بهره می‌برد که قدرت را به وسیله یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند.
آستون مارتین زاگاتو اسپیدستر و شوتینگ بریک به زودی در نمایشگاهی به این منظور معرفی خواهد شد. فعلا باید برای دریافت جزییات بیشتر صبر نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا