اخباراخبار خارجی

چینی ها صرفا به خرید برند جیپ تمایل دارند!

گفته می شود خودروساز چینی، Great Wall نه به خرید تمام گروه خودروسازی فیات کرایسلر بلکه تنها به خرید برند جیپ علاقه دارد.

طی دو هفته اخیر تمایل یک خودروساز چینی به خرید فیات کرایسلر بحث داغ محافل بوده است اما اخیرا سه خودروساز بزرگ چینی برنامه خرید این خودروساز ایتالیایی- آمریکایی را رد کرده اند. اکنون Great Wall تایید کرده است که به خرید برند جیپ تمایل دارد و در تلاش است تا با فیات کرایسلر مذاکره کند تا ببیند به نتیجه می رسد یا خیر. این خودروساز چینی در تلاش است تا به بزرگ ترین سازنده شاسی بلندهای دنیا تبدیل شود و خرید جیپ می تواند تحقق این هدف را تسریع کند.

Great Wall اعلام کرده که هنوز درخواست رسمی در این مورد نداده و حتی با مقامات فیات کرایسلر نیز دیدار نداشته اما تمایل بسیاری به برند جیپ دارد و مدت زیادی است که به آن توجه دارد.

این خودروساز چینی امسال یک مرکز تحقیق و توسعه را در دیترویت ساخته و از آن برای آشنایی با بازار ایالات متحده استفاده کرده است. این خودروساز هم چنین مرکز تحقیق و توسعه در لس آنجلس دارد.

مدیرعامل فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه ماه آوریل گذشته اعلام کرده بود که ممکن است این خودروساز، جیپ را به یک برند مستقل تبدیل کند. اگر جیپ به عنوان برندی مستقل معرفی شود، متقاضیان بیش تری برای آن وجود خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا