اخباراخبار خارجی

تصاویر تازه تسلا مدل 3 منتشر شد

موقع انتشار تصاویر که می رسد تسلا از همه خودروسازان سختگیرتر می شود اما خوشبختانه به تازگی تصاویر تازه ای از مدل 3 نمایش داده شده که اطلاعات خوبی را به ما می دهد.

با معرفی مدل 3 در مارس 2016 متوجه شدیم که این خودرو دارای کم بودهایی در بخش داخلی است و تنها می دانستیم که مدل 3 خودرویی است که از دل آینده بیرون آمده و دارای فناوری هدایت خودران است. همین طور  که در خبرهای دیروز نیز گفته شد متوجه شده ایم که در طراحی این خودرو بسیاری از کلید ها حذف شده و بخش زیادی از کنترل سامانه های مختلف از طریق صفحه نمایشگر بزرگ درون خودرو انجام می گیرد.

حالا تصاویر جدید نشان می دهند که کلید مدل 3 در واقع یک کارت است و حتی راننده می تواند از طریق تلفن همراه iphone خود باز و بسته شدن درها را کنترل کند. در حال حاضر از سامانه Androidفقط برای مدل S و مدل X استفاده می شود.

با نزدیک شدن تلفن همراه مالک خودرو، سامانه ایمنی آن از طریق  بلوتوث به Iphone متصل شده و به صورت خودکار درها را باز می کند. البته اگر باتری تلفن همراهتان تمام شود می توانید از کارت حاوی ریزتراشه NFC تسلا استفاده کنند و با نزدیک کردن آن به ستون میانی خودرو وارد آن شوید. از آن جایی که تلفن همراه نقش مهمی در مدل 3 دارد سه جایگاه مختلف در آن برای قرارگیری و شارژ تعبیه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا