اخباراخبار خارجی

فروش نخستین مک لارن اف وان آمریکا به قیمت 15.6 میلیون دلار

نخستین دستگاه مک لارن اف وانی که مجوز حضور در خیابان های آمریکا را موفق شده بود دریافت کند در هفته خودروی مونتری به قیمت 15 میلیون و 620 هزار دلار به فروش رسید.

این اف وان، با شماره 044 که سی و هفتمین نمونه تولید شده از خودرو می باشد، به منظور مطابقت با قوانین و مقررات آمریکا تغییراتی روی آن اعمال شده بود. به محض این که خودرو توانست مجوز واردات به آمریکا را دریافت کند، دوباره به وضعیت و مشخصات فنی اصلی خود بازگشت و طی 22 سال اخیر، در اختیار یک مالک قرار داشت.

این اف وان زیبا که فقط 9600 مایل کارکرد دارد، شاید بیشتر از نمونه های دیگر اف وان مورد استفاده قرار گرفته، ولی به لطف مک لارن و بی ام و آمریکای شمالی، در وضعیت بسیار خوبی نگهداری شده و هنوز رنگ اورجینال نقره ای آن به خوبی زیر نور آفتاب می درخشد. داخل کابین که همه جای ان چرم کانولی مشکی و خاکستری دیده می شود نیز وضعیت بسیار خوب و دست نخورده ای دارد.

طی هفت سال اخیر، قیمت مک لارن اف وان رو به آسمان گذاشته است. به عنوان مثال، در سال 2010 در پبل بیچ، یک اف وان آمریکایی دیگر به قیمت 3.5 میلیون دلار و در سال 2013، یک نمونه دیگر به قیمت 8.4 میلیون دلار فروخته شده بودند. دو سال پیش نیز یکی از دو مک لارن اف وان های مخصوص لومان به قیمت 13.75 میلیون دلار به فروش رسید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا