اخباراخبار خارجی

پیمودن 200 تا 300 مایل با یک بار شارژ برای تریلر جدید تسلا

تسلا تا کنون هیچ گونه مشخصاتی از قدرت پیمایش این تریلر که قرار است در سپتامبر رونمایی شود، ارائه نکرده است، اما بعضی از مردم ادعا دارند که پاسخ این معما را یافته اند.

بر اساس گزارش رویترز، این تریلر با داشتن یک بار معمولی، قادر خواهد بود 200تا300 مایل را با یک بار شارژ طی کند. این منبع که به رویترز اطلاعات را داده است، اسکات پری، رئیس بخش تکنولوژی شرکت Ryder System بوده است. طبق گفته پری، او در کالیفرنیا ملاقاتی را درمورد تکنولوژی با تسلا داشته است. پری به رویترز گفته است: نمیخواهم بگویم آنها روی بازه های طولانی تر نیز سرمایه گذاری کرده اند یا خیر، اما آن ها اول راه شکستن داشته های قبلی خود هستند.

بر اساس گزارش رویترز، این تریلر با داشتن یک بار معمولی، قادر خواهد بود 200تا300 مایل را با یک بار شارژ طی کند. این منبع که به رویترز اطلاعات را داده است، اسکات پری، رئیس بخش تکنولوژی شرکت Ryder System بوده است.

با توجه به گفته های رویترز، تسلا هیچگاه اطلاعات را فاش نمیکند و سیاستی را اتخاذ خواهد کرد که در آن پاسخ به گمانه زنی ها جایگاهی ندارد. اگر گفته پری درست باشد، این تریـلر در بهترین حالت بسیار کمتر از دیگر تریلرها مسافتی به ازای واحد کامل سوخت طی خواهدکرد. در حال حاضر تریلر هایی هستند که تا 1000مایل را با یک مخزن پر دیزل طی میکنند. از آنجایی که 30درصد مسافرت های تریلری محدود به 100تا200 مایل است، طرفداران تریلرهایی نظیر محصول جدید تسلا، کم نیست.

اوایل امسال شرکت تویوتا از کانسپت تریلر مجهز به پیل سوختی خود که قادر به پیمودن بیش از 200مایل بود، رونمایی کرد.

ممکن است ماه بعد، از مشخصات کامل این تریلر آگاه شویم به شرط آنکه ایلان ماسک، بعد از رونمایی تریلر از مشخصات آن برای ما صحبت کند. همچنین ایلان ماسک خواهان تولید اتوبوس برقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا