اخباراخبار خارجی

تصاویر نسل دوم بی‌ام‌و X4 بدون هیچ پوششی منتشر شد

یک عکاس توانسته است که نسل جدید X4 را بدون هیچ پوششی شکار کند. هرچند به نظر نمی‌رسد که مدت زیادی تا معرفی نسل دوم این کوپه اسپرت باقی مانده باشد، اما به هرحال این تصاویر جاسوسی به نحوی عجیب به دست آمده‌اند و طراحی خودرو را به طور کامل لو می‌دهند.

در نمای جلو، X4 شباهت زیادی با X3 جدید دارد؛ چراغ‌ها همان‌هایی هستند که در X3 نیز دیده بودیم، دماغه کمی بیش‌تر بالاآمده و جلوپنجره نیز مانند دیگر خودروهای جدید کمپانی بزرگتر شده است. ورودی‌های هوای بزرگ ظاهرا مربوط به یک مدل M می‌شود و نوارهای کرومی افقی در این قسمت به زیبایی آن افزوده‌اند.

اما بیش‌ترین تغیرات را در نمای کناری و عقب نسل دوم X4 می‌توان مشاهده کرد. خط سقفی کشیده‌تر و با شیب بیش‌تری در نسل جدید وجود دارد که ویژگی‌ کوپه بودن آن را بیش‌تر نمایان می‌کند. چراغ‌های عقب باریک‌تر شده‌اند که کم شباهت به چراغ‌های مرسدس‌ بنز GLC کوپه نیستند.

اما شباهت‌های X4 جدید با برادرش X3 محدود به ظاهر نمی‌شود و در بخش فنی نیز این شباهت ادامه دارد؛ معنی این حرف آن است که موتور چهار سیلندر در مدل استاندارد قرار خواهد گرفت و موتور شش سیلندر گازوئیلی نیز در مدل M قابل انتخاب است. همچنین یک مدل هیبرید پلاگ-این نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

X4 جدیدترین خودروی بی‌ام‌و است که روی پلتفرم CLAR این کمپانی ساخته خواهد شد. استفاده از این پلتفرم منجر به کاهش وزن خودرو می‌شود که بی‌ام‌و آن را برای خودروهای جدید و الکتریکی آینده کمپانی درنظر گرفته است.

انتظار می‌رود که نسل دوم X4 در انتهای سال جاری میلادی (شاید در نمایشگاه فرانکفورت) و یا ابتدای سال ۲۰۱۸ معرفی شود و تولید آن نیز از همان ابتدای ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا