اطلاعیه فروشپارس خودرو

آغاز طرح عید تا عید فروش برلیانس پارس خودرو

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا به مناسب فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر پیش فروش خانواده برلیانس را آغاز خواهد کرد.

رضا تقی زاده معاون فروش و بازار یابی گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه 8 شهریور ماه سال جاری طرح عید تا عید پیش فروش محصولات برلیانس H200  و  برلیانس H300 از محصولات شرکت پارس خودرو به مناسبت فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر به اجرا در خواهد آمد.

 

وی افزود: خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا و یا نمایندگی های مجازدر سراسر کشور، اقدام به ثبت نام و خرید خودروهای مورد نظر خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح برای خریدهای نقدی، ((بسته خدمات 3 ستاره رایگان)) شامل: بیمه بدنه عادی یکساله، امداد پشتیبان 2 ساله، سرویس اولیه 6 ماهه و سرویس های ادواری 10.000 و 20.0000 کیلومتر ارائه خواهد شد.

تقی زاده با تاکید این مطلب که تمام سرویس های فوق به صورت رایگان به مشتریان ارائه خواهد شد افزود: فروش اعتباری، با تسهیلات تا سقف 25میلیون تومان و نرخ کارمزد مناسب، از دیگر شرایط در نظر گرفته شده در این طرح برای هموطنان است.

 

از محصول جدید برلیانس در ایران بخوانید:

برلیانس C3 کراس محصول جدید پارس خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا