اخباراخبار داخلی

خودروهای داتسون به ایران می‌آیند

ایران خودرو انتظار دارد که قراردادی را با شرکت نیسان برای تولید خودروهای ارزان قیمت تر داتسون نهایی کند.

هاشم یکه زارع در جمع خبرنگاران درباره احیای برند نیسان در ایران گفت: ما در ماههای آینده با شرکت داتسون ژاپن قرارداد امضا خواهیم کرد.

این قرارداد در سال جاری به امضا خواهد رسید.

نیسان در حال حاضر اعلام کرده که قطعات CKD را برای مونتاژ در ایران به جای خودروهای کامل، ارسال خواهد کرد و این خودروساز به دنبال صادرات قطعات سالانه چند هزار خودرو به ایران است.

گفتگوهای ایران خودرو با نیسان برای تولید خودروهای کم قیمت با کیفیت در اوایل سال 2016 شروع شد و طرف ایرانی خودروهای داتسون با محدوده قیمت 11 هزار و 500 دلار را هدف قرار داد.

تولید خودروهای داتسون در ایران میتواند ایران خودرو را به کنار گذاشتن تولید خودروهای قدیمی در این بازه قیمت از جمله پژو 405 قادر سازد.

داتسون یکی از برندهای نیسان است که بازارهای نوظهور را هدف قرار می‌دهد. نیسان در سال 1981 برند داتسون را تعطیل کرد و در سال 2013 برای افزایش فروش در کشورهایی همچون اندونزی، هند و روسیه مجددا این برند را احیا کرد.

5 دیدگاه

  1. اگه آشغال ترین ماشین هم باشه مثلا سایپا میگه که از پراید جلو ساینایی اتومات که بهتره که ما میدیم ۳۸ میلیون پس بذار این ۵۰ میلیون باشه که اونوقت هم میگن دنا پلاس رو چیکار کنیم اونهم رقیب جدی واسش میشه پس ۷۰ باشه بهتره

  2. خوب ۱۱۵۰۰ دلار . چیزی در محدوده ی ۴۰ میلیون کمی بیشتر . خوب ؟ خودرویی در قیافه ی ام وی ام ۱۱۰ . ملت ما واقعا چه گناهی کردیم ؟ آیا واقعا به ماشین های در حد ۳۰ میلیون عادت کردیم یا کلا مشکل قیمتی دارن این ماشینا ؟

  3. ایران خودرو هم دروغ میگه در مورد قیمت . قیمت هیوندای i10 رو نگاه کردم در دوبی حدود ۳۵ میلیون بود . این که عددی نیست در مقابل اون !!! پس چرا قیمت ۱۱۵۰۰ دلار رو اعلام کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا