اخباراخبار خارجی

رنو داستر جدید در نمایشگاه فرانکفورت

داچیا (تلفظ صحیح Dacia) یک اسم آمریکایی معروف نیست، بلکه اسم یک شرکت رومانیایی است که در سال 1999 توسط شرکت بزرگ رنو خریداری شد و انقلابی در اروپا و بعضی از کشورهای توسعه یافته ایجاد کرد. البته بیشتر این شهرت را مدیون داستر است، یک خودرو جمع و جور که درسال 2010 تولید شد! نسل سوم این خودرو، در فرانکفورت، با جثه ای بزرگتر و با امکانات بیشتر رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، اخبار در مورد رنو داستر جدید محدود است و فقط چیزهایی در مورد ظاهر آن در دسترس است اما بهترین لغت برای توصیف این خودرو “تکامل” است. زیرا از هر زاویه ای که به داستر جدید نگاه میکنیم، حرفی برای گفتن وجود خواهد داشت. شیشه ها و چراغ های جدید این خودرو، عظمت بیشتری به داستر در جاده بخشیده است.

داچا (تلفظ صحیح Dacia) یک اسم آمریکایی معروف نیست، بلکه اسم یک شرکت رومانیایی است که در سال 1999 توسط شرکت بزرگ رنو خریداری شد و انقلابی در اروپا و بعضی از کشورهای توسعه یافته ایجاد کرد.

داچیا از به کاربردن یک کمربند ایمنی بزرگ در بدنه خودرو اشاره کرده است که خودرو را محکم تر از همیشه کرده است. همچنین بزرگتر کردن کابین داخلی از دیگر اقدامات داچیا بوده است. استفاده از ضربه گیرهای عریض و بزرگ در پشت و جلو خودرو به محکم تر دیده شدن آن، کمک کرده است. عوض شدن چراغ های عقب خودرو، بزرگترین تغییر ظاهری داستر بوده است که به نوعی امضای Dacia محسوب میشود.

داچا (تلفظ صحیح Dacia) یک اسم آمریکایی معروف نیست، بلکه اسم یک شرکت رومانیایی است که در سال 1999 توسط شرکت بزرگ رنو خریداری شد و انقلابی در اروپا و بعضی از کشورهای توسعه یافته ایجاد کرد.

داچیا تا کنون هیچگونه اطلاعاتی در مورد قدرت و مشخصات فنی خودرو منتشر نکرده است. داستر موجود در حالت اتوماتیک و سیستم دستی در اختیار خریداران است. وزن خودرو کمی بیشتر از 1100کیلوگرم بوده و فاصله کف بدنه خودرو تا زمین 210میلیمتر است. از داستر جدید در نمایشگاه ماه بعد فرانکفورت رونمایی خواهد شد. داستر جدید با ظاهر جدید در کابین داخلی و اضافه شدن امکانات جدید در اختیار مردم قرارخواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا