اخباراخبار خارجی

کاهش قیمت محصولات تسلا تایید شد

قدرتمندترین و بهترین محصولات تسلا کمی کاهش قیمت خواهند داشت. قیمت خودروهای Model X100D وModel S حدود 3500 دلار و قیمت نسخهP100D خودروهای  Model S و Model X هر کدام 5 هزار دلار کاهش خواهند یافت .

این شرکت تولید کننده خودروهای الکتریکی اعلام کرد که قیمت تمام شده تولید بسته های باتری 100 کیلو وات آن پایین آمده و در نتیجه خودروهای مجهز به آن با قیمت کم تری عرضه می شوند. قیمت های جدید مشابه قیمت های اعلام شده برای این محصولات در  ماه آوریل است با این تفاوت که این خودروها به امکانات بیشتری مجهز شده اند.

حالا تصمیم گرفته شده که خودروهای Model X 100D، Model S 100D، Model SP100D به ترتیب با قیمت های 94، 135، 96 و 140 هزار دلار به فروش برسند. اوایل سال جاری نیز تسلا قیمت پایه برخی محصولاتش را کاهش داده بود. در ماه آوریل و با توقف تولید Model S60 قیمت Model S75 حدود 7500 دلار کاهش یافت. به علاوه اوایل ماه جاری نیز تسلا قیمت شاسی بلند مدل ایکس 75D را به 3 هزار دلار دیگر پایین آورد.

در حال حاضر تسلا مدل P100D S با قابلیت دستیابی به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ظرف مدت 2.28 ثانیه قدرتمندترین محصول تسلا است.

1 دیدگاه

  1. چرا ما ایرانی ها هرچه قیمت میبرن بالا باز میریم میخریم. خب شش ماه نخریم یه عمر راحت باشیم همه با هم باید علیه سازندگان داخلی خودرو دست به دست هم بدیم و به خرید خودرو صفر نه بگوییم. در کل ایران قدرت خودرو سازی ندارد و نخواهد هم داشت پس نخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا