نیسان روگ رکورد فروش تویوتا کمری را شکست

یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

نیسان روگ رکورد فروش تویوتا کمری را شکست

سدان تویوتا کمری که زمانی صدرنشین تمامی چارت های فروش بود رتبه نخست خود در میزان فروش ماه جولای در کشور آمریکا را نه به یک، بلکه به سه شاسی بلند کوچک داده است.

این سه شاسی بلند نیسان روگ، تویوتا روفور و هوندا CR-V می باشند که به گزارش بلومبرگ، نیسان روگ بیشترین میزان فروش در بازار آمریکا از آغاز سال جاری میلادی را به خود اختصاص داده است.

مصرف کنندگان آمریکایی با سرعتی باورنکردنی در حال کوچ به سمت شاسی بلندهای کوچک می باشد و شرکت های خودروسازی نیز به شدت در حال تلاش برای بهره برداری از این افزایش تقاضای بازار هستند. باب کارتر، مدیر فروش ارشد تویوتا در آمریکا در این باره می گوید: “اکنون پیش بینی کردن در مورد شاسی بلندهای کوچک بسیار سخت شده است. ما برای این سگمنت رشد خوبی پیش بینی می کنیم، سپس بازار چیزی فراتر از پیش بینی های ما عمل می کند.”

تویوتا روفور با تقریبا 1500 دستگاه اختلاف در مقایسه با نیسان روگ در رتبه دوم قرار گرفته و کمپانی در حال همکاری با تامین کنندگان خود می باشد تا تولید نسخه هیبریدی خودرو که ساخت ژاپن می باشد را سرعت ببخشد.

این تلاش ها ممکن است برای باز پس گیری تاج پرفروش ترین خودروساز امریکا از نیسان کافی نباشد، نیسانی که مجموعه مدل های خود را به رونمایی از روگ اسپرت گسترش داده، خودروی نسبتا کوچک تر و نسخه ای ارزان تر از روگ که همین چند وقت پیش فروش سراسری آن در امریکا آغاز شده است.


بدون دیدگاه