اخباراخبار خارجی

معرفی یک ابر خودروی جدید هلندی

دانکرورت شرکت تولید کننده خودروهای اسپرت هلند تصمیم دارد تنها چهل دستگاه D8 GTORS را که تاکنون  همگی پیش خرید نیز شده اند را تولید کند اما هم زمان 15 نمونه از آن برای جلب توجه مشتریان تحت نسخه جدیدی به نام Naked Edition را بدون پوشش استتاری معرفی کند.

این خودرو دارای قطعات فیبر کربنی ویژه ای است و تنها برای مشتریان محدودی تولید می گردد. به همین دلیل تیراژ آن در حد  همان 40 دستگاه نگه داشته شده که 20 دستگاه آن نمونه استاندارد D8 GTO RS و ما بقی نسخه Naked است.

قرار است که اولین نمونه این  خودرو به آلمان ارسال شود. این خودرو دارای رنگ تقریبا شفافی است که پوشیده شده است. جالب است که بدانید که در این خودروی هلندی کوچک ترین قطعات مثل قاب چراغ های جلو از الیاف کربنی ساخته شده است.

در این محصول به منظور جلوگیری از کوچک ترین تغییرات وزنی به جای رنگ آمیزی مرسوم قطعات از اسپری بر روی آن ها استفاده شده که در نوع خود بی نظیر است.

همین دغدغه ها باعث شده تا وزن خودرو در 695 کیلوگرم نگه داشته شود. خودروی فوق دارای یک موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر TFSI ساخت آئودی به توانی بالاتر از 380 اسب بخار در دور موتور 5500 و گشتاور 500 نیوتون متر در دور موتور 1750 است. نیروی تولیدی این موتور از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به محور عقب متصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا