اخباراخبار خارجی

تویوتا دو محصول مشهورش را به فرانکفورت می آورد

تویوتا زیاد دوست ندارد از محصولات آینده اش که قرار است در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شوند صحبتی به میان آورد به همین دلیل تنها به انتشار تیزرهای لندکرورز جدید و نسخه آزمایشی C – HR هیبریدی بسنده کرده است.

به گزارش خبرخودرو، تویوتا نیز از تغییر گرایش مشتریان پیروی کرده و تمرکز ویژه ای بر روی شاسی بلندهای کوچک خواهد داشت.  اما دو محصول امسال آن در نمایشگاه فرانکفورت تفاوت بسیار ویژه ای خواهند داشت.

اولین محصول C – HR Hy – Power مفهومی است که به موتوری کاملا جدید مجهز شده است. در حال حاضر شرکت جزئیات چندانی را در خصوص این محصول منتشر نکرده و تنها یک تصویر از قسمت جلویی آن را منتشر نموده است. احتمالا تویوتا در راستای بهبود ظاهر خودرو و با هدف توسعه موتورهای هیبریدی تغییراتی در طراحی این محصول خواهد داد.

اگر بخواهیم در مورد نسل کاملا جدید شاسی بلند مشهور لندکروز صحبت کنیم بایستی بگوییم که اطلاعات واقعا کمی درباره آن در دسترس داریم و فقط موفق شده ایم تایید به تولید این آفرود را از تویوتا بگیریم.

لندکروز بیش از یک دهه است که در بازار حضور دارد و تا حدی می توان ظاهر نشل جدیدش را نیز حدس زد ولی واقعا فعلا اطلاعات بسیار اندکی در این باره در  دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا