اخباراخبار خارجی

بی ام و خودرویی بزرگ را رونمایی می کند!

بی ام و به طور رسمی تیزری از یک خودروی بزرگ را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که گفته شده است زمان رونمایی آن روز 8 سپتامبر خواهد بود.

در حالی که افتتاح نمایشگاه خودروی فرانکفورت نزدیک است، بی ام و آماده می شود تا مدلی جدید را قبل از این مراسم رونمایی کند. این خودروساز آلمانی یک تصویر تیزر با نمای چشم پرنده از یک خودرو را منتشر کرده و وعده داده که این مدل، لاکچری را مجددا تعریف کرده و بزرگ خواهد بود. در حالی که به سختی می توان تشخیص داد خودروی ثبت شده در این تصویر چه مدلی است، به نظر می رسد کانسپتی برای کراس اوور X7 جدید باشد.

پس از انتشار این تیزر، اکنون تصاویری از بی ام و کانسپت X7 iPerformance به صورت آنلاین درز کرده است که کراس اوور پرچم داری را نشان می دهد که بزرگ نیز هست. از آنجا که این تصاویر درز کرده اند، تایید رسمی در مورد این کانسپت وجود ندارد اما می توان تشخیص داد که طراحی آن مشابه دیگر کانسپت های بی ام و است. البته شاید این خودرو بزرگ ترین جلوپنجره دو بخشی از بیم و تاکنون را داشته باشد.

عناصر شیک تری در طراحی این خودرو نیز دیده می شود که شامل دستگیره های در شیک و سقف شیشه ای پانورامیک است. اما از همه مهم تر پورت شارژ روی گلگیر جلوی این خودرو است که نشان می دهد این کانسپت نیرومحرکه ای هیبریدی شارژی را معرفی خواهد کرد.

اطلاعات بیش تر از بی ام و X7 کانسپت طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا