ام وی ام ایکس 22 ، خودرویی اقتصادی با طیف وسیعی از امکانات

یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | 2 نظر

ام وی ام ایکس 22 ، خودرویی اقتصادی با طیف وسیعی از امکانات

پیشرفت های حاصل در صنعت و تکنولوژی با سرعت در حال فراگیر شدن است و در این بین کشورهای پیشرو در بکارگیری تلکنولوژی های جدید هر روز پاسخ مناسب‌تری به نیازهای پنهان و آشکار مشتریان خود می‌دهند. نکته‌ایی که متضمن تداوم حضور سودبخش یک محصول و ادامه حیات یک برند خواهد بود.

خودرو بعنوان یکی از پرسودترین صنایع جهانی با حجم تقاضای بالایی مواجه است. برندهای مختلف در رقابت برای دستیابی به بازارهای جدید همواره سعی در شناسایی نیازهای جدید مشتریان خود هستند و همواره طیف جدیدی از امکانات را در محصولات خود تعبیه عرضه می‌کنند. خودرو دیگر بعنوان یک وسیله حمل و نقل محسوب نمی‌شود. حس یک سواری و تجربه رانندگی خوب می‌تواند بعنوان یکی از نیاز های مشتریان برآورده شود. یک خودرو عملا زمانی می‌تواند حس دلچسبی از سواری را به سرنشینان بدهد که همواره هدایت و تجربه رانندگی راحتی را به راننده و سرنشینان بتواند انتقال دهد. البته ارتباط بین میزان تکنولوژی های بکار گرفته شده با قیمت نهایی خودرو یکی از مهمترین موارد است که میتواند بعنوان نقطه کلیدی از نگاه مشتریان تبدیل شود.

بازار  ایران به شدت مستعد حضور و عرضه مدل های اقتصادی است که با هوشمندی طراحان در تعبیه برخی امکانات و نیازمندی ها میتواند با استقبال مشتریان رو برو شود. ام وی ام ایکس 22 خودرویی است که در عین برخورداری از طراحی بروز و تکنولوژی های جدید از قیمت تمام شده خوبی برخوردار است.

برخورداری از طیف وسیعی از آپشن‌های پرکاربرد همچون سیستم های مولتی مدیا چند منظوره و رابط کاربری صفحه 8 اینچی تمام لمسی، امکان تبادل و اشتراک برنامه های تلفن های هوشمند با این سیستم از طریق بلوتوث، کروز کنترل، اطلاعات پیمایش سفر، سنسورهای پارک، سیستم تهویه اتوماتیک، و همچنین برخورداری از ضریب ایمنی بالای این خودرو آن را به محصول پر طرفداری در بازار این را تبدیل کرده است. ایکس 22 از یک موتور 5/1 لیتری با قدرت 105 اسب بخار بهره میبرد. وجود دو گیبرکس متفاوت 4 دنده دستی و 5 سرعته اتوماتیک هر سلیقه رانندگی را راضی خواهد کرد. بکارگیری تلکنولوژی‌های VVT و EGR  در کاهش  و کنترل میزان گازهای خروجی از این خودرو به شدت کاهش پیدا کند و استاندارد یورو 5 پلاس را برای این خودرو به ثبت رساند. توانایی این خودرو در پیمایش برخی جاده های برون شهری گاها این خودرو را برای سفرهای کوهستانی نیز مهیا می‌کند. به مدد فاصله محوری 2555 میلیمتری فضای داخل کابین جادار و راحت خواهد بود. باک بنزین 50 لیتری ، سانروف، رینگ های بسیار زیبای آلومینومی اسپرت 16 اینچی ده پره از جمله امکانات و تجهزات این خودرو اقتصادی است.

فضای داخل کابین ایکس22 با مواد با کیفیتی طراحی شده است تا هماهنگی طراحی و کیفیت نهایتا حس بهتری را به سرنشینان انتقال دهد.در تست های صورت گرفته ضریب بالایی برای ایمنی این خودرو تعیین شده است. درب های خودرو توسط میله های فولادی تقویت شده اند تا ضربات احتمالی را از طرفین مهار و جان سنشینان را حفظ کند. در مجموع طراحی بروز و جذاب این خودرو در کنار انبوهی از امکانات و آپشن های بکار گرفته شده در چهارچوبی ایمن ارئه شده است تا بعنوان یک خودرو قابل اطمینان در بازار ایران عرضه شود. این خودرو هم‌اکنون نیز در بازهای روسیه، چین، ترکیه، برزیل و شیلی نیز در حال عرضه و استفاده است.

در حال حاضر این خودرو با شرایط ویژه اعیاد قربان و غدیر با قیمت نهایی 56میلیون 490 هزار تومان در مدل دنده ایی و 65 میلیون 490 هزار تومان برای مدل اتوماتیک با سود مشارک 22 درصد برای تحویل در مهر ماه عرضه خواهد شد.


2 دیدگاه

  1. حمیدرضا | شهریور 20, 1396 | لینک نظر

    عرضه گسترده و روز بروز انواع و اقسام خودروهای چینی بویژه محصولات چری تو کشور عزیزمون دقیقاً مصداق بارز شعر نظامی گنجوی است که میگوید :” هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد” … امیدوارم خریداران این خودروها درگیر مشکلات پیدا کردن قطعات یدکی این خودرها بویژه در چند سال آینده نشوند…

  2. علی | شهریور 20, 1396 | لینک نظر

    من ماشین هفت ماه دارم اتو واقعا راضیم ازش