اخباراخبار خارجی

سوپرشارژر های شهری تسلا؛ طراحی ایستگاه های شارژ در مراکز شهری

تسلا در حال افزایش شبکه ایستگاه های سوپرشارژر خود با طراحی جدید در مراکز شهری است. این ایستگاه ها، سوپرشارژرهای شهری نام گرفته اند. اندازه این ایستگاه ها کوچکتر و در مناطق پررفت و آمد نصب شده و قابلیت شارژ رسانی به میزان 72کیلووات را خواهند داشت. اولین سوپرشارژرها در شهر شیکاگو (10 واحد) و در شهر بوستون (8واحد) راه اندازی شده است. برخلاف ایستگاه های بزرگ شارژ الکتریکی، این کوچکترشدن زمانی به صرفه خواهد بود که خودروهای تسلای بیشتری در خیابان ها باشند.

تسلا میگوید: برای افزایش بازدهی و حمایت از تعداد بیشتری خودرو الکتریکی، این سوپرشارژرها با طراحی جدید برای توان رسانی سریع تا سقف 72کیلووات آماده استفاده خواهند بود. فرآیند شارژکردن ثابت، با نرخ یکسان و حدود 45تا50 دقیقه به طول خواهد انجامید.

هزینه شارژکردن تغییری نداشته است و همچنین تسلا برنامه ای برای افزایش این ایستگاه ها در مکان هایی با دسترسی کمتر نیز خواهد داشت.

تسلا در حال افزایش شبکه ایستگاه های سوپرشارژر خود با طراحی جدید در مراکز شهری است. این ایستگاه ها، سوپرشارژرهای شهری نام گرفته اند.

بیانیه تسلا در مورد سوپرشارژرهای شهری:

بسیار اهمیت دارد که مشتریان ما بتوانند خودروهای خود را به راحتی شارژ نمایند. آسان ترین روش برای شارژکردن خودرو این است که شب در منزل دوشاخه را به خودرو خود زده و شارژش کنید و این تنها چیزی است که بیشتر مردم به آن نیاز دارند. به هرحال برای مشتریانی که مسافت های طولانی را با خودروهای الکتریکی خود طی خواهند کرد، سوپرشارژرهایی درمسیرهای مشهور و درمیان بزرگراه ها نصب شده است. همچنین ما هزاران متصل کننده در رستوران ها، هتل های بین راهی نیز نصب کرده ایم. این کار احساس شارژ کردن خودرو در منزل خودتان را حتی زمانی که از خانه دور هستید، خواهد داشت. درحال حاضر طبق قولی که تسلا به مشتریان خود برای شارژ راحت داده است، ما در حال گسترش شبکه ایستگاه های خود به مراکز شهری هستیم و در همین راستا اولین ایستگاه ها را نیز در شهر شیکاگو و بوستون نصب کرده ایم. ایستگاه های سوپرشارژ در مکان های عمومی و با قابلیت دسترسی بالا مانند مغازه و رستوران ها نصب خواهد شد. با این حرکت، زمانی که شما در حال خرید و یا خوردن وعده غذایی خود هستید، خودرو شما نیز شارژ خواهد شد. هزینه شارژ با این سوپرشارژرها تغییری به نسبت سوپرشارژرهای حال حاضر نخواهد داشت و بسیار ارزان تر از قیمت گازوئیل است.

سوپرشارژر های شهری با طراحی جدید، کوچکتر بوده و نصب راحت تری خواهند داشت که آن ها را از هر جهت برای نصب در مراکز متراکم شهری مناسب خواهد کرد. برای افزایش بازدهی و حمایت از تعداد بیشتری خودرو الکتریکی، این سوپرشارژر ها با طراحی جدید برای توان رسانی سریع تا سقف 72کیلووات آماده استفاده خواهند بود. فرآیند شارژکردن ثابت، با نرخ یکسان و حدود 45تا50 دقیقه به طول خواهد انجامید.

ما به دنبال گسترش شبکه های سوپرشارژر های خود هستیم تا صاحبان خودروهای تسلا به راحتی بتوانند به این ایستگاه ها در هرمکانی که هستند دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا