اخباراخبار خارجی

رکورد شکنی تاریخی فروش فراری

لافراری آپرتا به قیمت 8.3 میلیون یورو یا 10 میلیون دلار در حراجی آخر هفته RM Sotheby به فروش رفت و رکورد کاملا جدیدی را به  ثبت رساند.

این حراج افسانه ای در هفتادمین سالگرد حضور فراری در پیست مسابقات اتومبیلرانی انجام  گرفت.

فراری پس از فروش دویست و ده دستگاه لافراری، یک نسخه ویژه آپرتا از آن را با هدف کمک به خیریه کودکان فقیر تولید کرد. اگر به یاد داشته باشید پیش از این گران ترین لافراری با قیمت 7 میلیون دلار برای کمک به بازماندگان زلزله سال گذشته ایتالیا به فروش رسیده بود.

حالا این نسخه ویژه با ظاهری اسپرت تر و رنگ آمیزی متفاوت با نوار سپید رنگ میانی رکورد شکنی کرده البته فراری های دیگری مثل کالیفرنیا 250 GTSWD (با قیمت 9.5 میلیون دلار)، 250 GT کابریولت مدل 1958 (با قیمت 5.7 میلیون دلار) و 365 GTB /4 ژاپنی (با قیمت 2 میلیون دلار) نیز با ارقامی نجومی به فروش رسیده بودند ولی هیچ گاه نتوانسته  بودند مشتری ده میلیون دلاری پیدا کنند.

معمولا فراری در پایان تولید هر محصولش و قبل از بسته شدن خط تولید یک نسخه  از همان مدل را به نفع خیریه های مختلف به روزرسانی می کند و به حراج می گذارد.

1 دیدگاه

  1. باید سایپا هم قبل از بستن خط تولید ۱۱۱ یکیشو به حراج میگذاشت و پولشو میداد به بچه هایی که باباهاشونو تو همون پرید ۱۱۱ از دست دادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا