اخباراخبار داخلی

تست 6 هزار کیلومتری DS7 در ایران انجام گرفت

کریستین چهاب مدیر تحقیق و توسعه گروه PSA در خاورمیانه و آفریقا در مراسمی با حضور خبرنگاران گزارش تست عمکلرد خودروی جدید برند فرانسوی لوکس DS را اعلام کرد.

کریستین چهاب مدیر تحقیق و توسعه DS در حال گزارش شرایط تست

او که برای تست خودروی DS7  در شرایط آب و هوایی ایران آمده بود، بر سازگاری خودروی DS7 با تمام شرایط آب و هوایی و سوختی ایران تاکید کرد.

DS7

تیم DS برای اطمینان از معیار عملکردی این خودرو یکدستگاه لکسوس NX200t را نیز در کل زمان تست همراه داشته اند و داده های بدست آمده از هر دو خودرو را در کل تست 6000 کیلومتری جاده ای  مقایسه و تجزیه و تحلیل کرده اند. کریستین از وضعیت تست خودرو در ایران با توجه به اینکه هم از نظر اختلاف دما و ارتفاع توانستند خودرو را به طور کامل تحت فشار قرار دهند رضایت داشت.

دی اس 7

مدیر تحقیق و توسعه PSA در خاورمیانه و آفریقا نتیجه تست را بسیار رضایت بخش برآورد کرد، او تاکید نمود مصرف سوخت خودروی دی اس 7 با توجه با اینکه 400 سی سی حجم موتور کمتری از لکسوس NX دارد حدود 12.5 درصد کمتر است اما از نظر شتاب اولیه تفاوت چندانی ندارند که آن را حاصل تکنولوژی بالای موتور و گیربکس این خودرو می دانست.

مسیر 6 هزار کیلومتری طی شده درایران برای ازمایش DS7

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد افت عملکرد موتور توربوی این خودرو با توجه به شرایط بنزین در ایران گفت: وضعیت بنزین در ایران تاثیری در عملکرد کلی این خودرو نداشته است و فقط موجب شده تا درصد ناچیزی مصرف آن بالارود.

رییس جمهور فرانسه سوار بر DS7

او همچنین عملکرد کولر خودرو در هوای مرطوب بندرعباس را بهتر از لکسوس ارزیابی کرد اما در هوای خشک لکسوس را برتر دانست اما معتقد بود در هر دو حالت اختلاف ناچیز بوده و مصرف کنندگان این تفاوت ها رو متوجه نخواهند شد.

در ادامه گزارش خود به کیفیت سیستم تعلیق DS7 اشاره کرد و آن را بسیار نرم و راحت در شرایط جاده ای ایران ارزیابی نمود ودر این مورد DS7 را  در نقطه مقابل لکسوس می دید.

خودروی DS7 جدیدترین محصول خودروسازی لوکس فرانسوی DS است که امسال در نمایشگاه خودروی تهران توسط نماینده رسمی این برند آرین موتور تابان رونمایی خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. شکی نیست که فروش ds7 در برابر لکسوس در ایران بسیار ناچیز خواهد بود و این تبلیغات اثر منفی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا