اخباراخبار خارجی

با قدرتمندترین جگوار XJ آشنا شوید

جگوار خودروی سالون عملکرد بالای جدید خود به نام جگوار XJR575 را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به نمایش درآورده است.

جگوار XJR575قدرتمندترین مدل از جگوار XJ است. این خودروی عملکرد بالا در دو طرح رنگ جدید از بخش فعالیت های خودرویی ویژه این برند عرضه می شود. این خودرو دارای طول 5130 میلی متر، عرض 2105 میلی متر، ارتفاع 1460 میلی متر و فاصله بین دو محور 3302 میلی متر است. نشانه های به روز شده روی بدنه و هواکش دوگانه روی کاپوت این خودرو را از دیگر مدل های آن متمایز می کند. این خودرو هم چنین به رینگ های مشکی براق 20 اینچی Farallon با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ مجهز می شود. اسپویلر عقب، رکاب های در، سپر جلو و هواکش های زیرین آن نیز دارای تزئینات مشکی براق هستند. چراغ های جلوی این خودرو عناصر LED انطباقی هستند.

کابین این خودرو به سیستم سرگرمی ارتقا یافته Touch Pro مجهز است که شامل نمایشگر لمسی بزرگ تر 10 اینچی و وای فای 4G است. روکش های دست دوز نیز در کابین این خودرو تعبیه شده اند در حالی که پانل تجهیزات طبقه بندی شده آن با Riva Hoop نمادین جگوار به سمت پانل های در آن کشیده شده اند. فضای سرنشینان عقب این نسخه LWB دارای دو صندلی مجزای به سبک هواپیما با کوسن و تنظیم پشتی، سه برنامه ماساژ، تنظیم کمر و دو تنظیم حافظطه برای راحتی بیش تر است.

نیروی این سالون عملکرد بالا از موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ V8 تامین می شود. این خودرو قدرت 575 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر دارد. موتور این خودرو به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ساختZF متصل می شود. شتاب صفر تا صد XJR575 در حدود 4.4 ثانیه و بیشینه سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا