اخباراخبار داخلی

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی تا دقایقی دیگر

از ساعت  ۱۱ صبح پیش فروش رنو ساندرو استپ وی از سوی پارس خودرو آغاز می شود.

مبالغ تعیین شده از سوی پارس خودرو برای ساندرو استپ وی اتوماتیک و دستی به ترتیب 27 و 24 میلیون تومان است.

زمان تحویل خودروها را دی و آذر ماه جاری ، سود مشارکت 15 درصد و انصراف 12 درصد نیز برای خریداران خواهد بود.

10 دیدگاه

  1. به جان خودم از ساعت 11 صبح تا الان که شش و ربع هست یکسره پای کامپیوتر بودم ناهار هم کنار کامپیوتر خوردم اما هنوز نشد که ثبت نام کنم اصلا تو در گاه بانک نمیره که نمیره
    تو رو قرآن نگاه کن برا یه ساندرو نسل قدیم که تو افغانستان حتی بهش نگاه هم نمی کنن چه اوضاعی داریم برا ثبت نامش
    زنده باد برجام و دست آورداش و وطن عزیزم
    اولش که میخوای وارد سایت بشی میزنه شما در نوبت 25 هزار و خورده ای برای ورود به سایت هستید
    سایپا جان صف رو زنونه مردونه ش هم میکردی این جور مختلط نباشه معصیت داره

    تو سایت کیا میری رنگ چرم داشبورد و صندلی ها و نوع آپشن رو هم خودت انتخاب میکنی حتی اسم خودت رو سفارش میدی روی رکاب ماشینت برات می نویسن و با تسهیلات بدون بهره درب منزل تحویلت میدن اون وقت تو کشور عزیزمون باید برا یه ساندرو که تنها آپشنش بوقش هست باید این جور عذاب بکشی.

    1. دروود بر شما که واقعیت بیان کردی متاسفانه ما همچین مردمانی دادیم دلال میلک و نون بنرخ روز خور ی نیسان گاوی چپ شده کلیپش دیدم یارو تمیز و مجلسی با ی کت و شلوار و با حالت طلبکار داشت اجناس اون بیچاره غارت میکرد طرف هم که احتمالا بیمارستان بود یا تو خودرو با چنین مردمی چنین رفتاری توسط دولت خالی از اشکال نیست بارها شنیده ایم که گفتند “از ماست که بر ماست”

    2. شما نگو زنده باد برجام . بگو زنده باد خودم. مجبوری بخری ؟ یا برای سود ۱۰ میلیونیش میخری ؟ برو با ۵۰ میلیون انتخاب دیگه ای بکنید . اقا بخدا کیفیت ساندرو زیاده اما خوب پلاستیک با کیفیت و ساده که دیگه کیفیت نمیخواد . از لحاظ موتوری و گیربکس هم که چینی ها شاید بهتر هم باشن . تبلیغ نمیکنم برای چینی اما چیزی که زیاده برو اون رو بخرین که شرکت های مافیای خودروسازی برن به فکری باشن که ساندرو جدید رو بسازن تا بتونه رقیب چینی ها حداقل از لحاظ قیافه بشه

    3. دوست عزیز حرص و طمع شماوامثال شماها چه ربطی به برجام و دولت داره؟
      دولت و دولتیان دنبال سود خودشون هستن و امثال شماهاه هم از نمد میخاین کلاهی برای خودتون درست کنید که کل روز رو توی صف ثبت نام نشستی! بدبخت مردمی هستن که با این هیجانات کاذب دلباخته این غراضه های آهنی میشن و پول یک ماشین فول آپشن رو به یک فرغون موتوری لخت و بی روح میدن
      بقول نادر کمونه چی خلایق هرچه لایق خخ
      تا وقتی ما خودمون نخایم تغییر کنیم هیچ چیز تغییر نمیکنه

      1. پسر جان مگه هرکسی که میخواسته ساندرو ثبت نام بکنه دلاله یا حریصه یا طماع!؟
        اینجور بی احترامی دیگه نوبره.
        حداقل من بین همکارام چند نفری دیدم که برای استفاده شخصی قصد خرید داشتند و نشد. نه طماع هستند نه حریص ولی توان پرداخت 62 63 میلیون هم برای یک رنو قراضه رو هم ندارند. انشالله که جیب شما پر پوله ولی برای خیلی ها همون 4 5 میلیون تفاوت قیمت کارخانه با قیمت کاذب دلالان محترم بازار رقم بزرگیه.
        شما توصیه اتون برای این افراد چیه که با القابی مثل حریص و طماع! رو به رو نشوند!؟ 140 150 میلیون بدهند خودرو خارجی بخرند!؟ یا اصلا نخرند سوار نشوندپیاده طی طریق کنند تا خودروسازان ورشکست بشن بعد با قیمت مصرف کننده!!!! خودرو خارجی بیارن که شماهم بتونید بخرید لذتش رو ببرید!؟ اگر به اون دوستان میگید طماع و حریص شما شایسته القاب بسیار زشت تری هستید.
        در مورد قسمت اخر کاملا با شما هم عقیده ام.
        خلایق هر چه لایق.
        من موندم لیاقت شما و امثال شما اما چیه!؟

        1. من همه پیام ها رو داشتم می خوندم و خیلی ناراحت از اینکه همه فکر می کردن من دلال هستم، خیلی خوشحل شدم که حداقل یکی این جور فک نکرد.
          بالاخره چون میگن کافر همه رو به کیش خویش پندارد
          نه عزیزان من، من یه دونه برا مصرف شخصی خودم میخواستم که ساعت ده شب بالاخره موفق شدم بنویسم.
          چون دوس نداشتم ماشینی که 54 هست رو 64 بخرم با سند دست دوم.
          ای کاش ما آدم ها زود قضاوت نمی کردیم…

  2. خدا رو شکر اصلا با قیافه تندر حال نمی کنم. مردم وا برای نیو تندر قد کشیده دست و پا میزنن اونوقت توقع دارن خودرو سازا به فکرشون باشن. آخه برادر ماشینی که فنیش هیچ فرقی با تندر نداره رو به این قیمت کذایی خریدن خریت نیست؟؟؟

  3. سلام.من از ساعت 11 تا طرفای 5 صبح امروز گیر بودم و نشد که نشد.چند ساعت تو صف انتظار و موقعی که نوبت میشد سریع مینداختت بیرون.دفعه اول میزد 20 دقیقه زمان دارید<پ، بعد کردش 40 دقیقه و در اخر هم 30 دقیقه اما توی تمام مراحل بعد از کلی انتظار توی کمتر از 5 دقیقه می انداختت بیرون و میرفتی دوباره ته صف.توی بهترین حالتش میرسیدی به زمان انتقال به بانک که اونم اصلا وارد نمیشد.
    خلاصه ما سه نفر بودیم هرکس با دو تا لب تاپ و موبایل از مکان های مختلف بازم نشد ثبت نام کنیم.نوش جون دلال ها و دزدان محترم که باعث و بانی این سرکاری بزرگ بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا