اخباراخبار خارجی

کیا، طراح سابق شرکت BMW را به استخدام خود درآورد

هیوندای کیا تا به امروز در حال استخدام چندین طراح از اروپا بوده است و اخیرا او “پیر لکلرک” طراح سابق سری M شرکت خودروسازی BMW را به استخدام خود در آورده است. او در بلژیک به دنیا آمده و در کالیفرنیا تحصیل کرده است. دوران حرفه ای او ابتدا از استودیو طراحی فورد در ایتالیا آغاز و سپس به حرفه ای ترین سطح خود در شرکت BMW رسید. او در BMW ابتدا در شهر لس آنجلس طراح بدنه خارجی خودرو و سپس در مونیخ آلمان به عنوان سرپرست طراحان مدل M خدمت کرده است.

“بی ام و” سری M

او در سال 2013 باواریا را برای گرفتن سمت ریاست بخش طراحی خودروساز چینی Great Wall Motors ترک کرد. او این خودروسازی را نیز برای گرفتن سمت خود در شرکت Kia نیز ترک کرده است. او خود را در شرکت بزرگ کره ای و زیر نظر گروه طراحی “پیتر شرایر” (طراح سابق فولکس واگن) می بیند.

همچنین هیوندای “لوک دانکرولک” طراح سابق فولکس واگن را برای ریاست دپارتمان جنسیس انتخاب و “الکساندر سلیپانوف” طراح سابق بوگاتی را نیز به عنوان همکار وی استخدام کرده است. همچنین هیوندای “آلبرت بیرمن” مهندس ارشد طراحان سری M شرکت BMW را برای ریاست بخش سری N خود انتخاب کرده است.

شرایر میگوید: پیر لکلرک دید ویژه ای به دنیای طراحی خودروها در سطح جهانی دارد. تخصص و تجربه او قطعا به کمک کیا آمده تا هویت خودش را بیشتر پیدا کند. او ادامه داد: طراحی نقش کلیدی در موفقیت برند کیا بازی کرده است و پیر به ما کمک خواهد تا مطمئن شویم که طراحی های ما همچنان در سطح جهانی باقی بماند.

در این سمت جدید، که در این ماه آغاز خواهد شد، لکلرک مسئولیت مدیریت استراتژی بخش طراحی کیا و هماهنگی بین نمایندگی های کیا در کره جنوبی، چین، اروپا و آمریکا به عهده خواهد داشت.

3 دیدگاه

  1. وقتی بهترین های جهان مثل جناب جی جی یکی از تاثیر گذارترین طراحات بوگاتی ویرون آقای دانکرولک و خدای ساخت موتورها و انجین تحت پرفورمانس آئودی ،فولوکس ،سئات، اشکودا ،بی ام دبلیو جناب آلبرت بیرمن نابغه طراحی انجین و دستان توانمند پیتر شرایر برنده قلم طراحی یک عمر طراحی و دارنده نشان فرمان طلایی دیزاین داخلی و خارجی یکجا جمع شوند اصلا دور از ذهن نیست که قوای برآمده ازین دپارتمان نبوغ و طراحی خودورهای مطرح و در سطح بین المللی کیا استینگر کیا سراتو کیا کادنزا کیا اسپورتیج و پروسید
    از محصولات هیوندای کونا سوناتا و سانتافه که قطب جنوب را در نوردید میشوند
    در سطح کیفی و طراحی بالاترین رضایت مشتریان از محصولات کیا و سپس هیوندا قرار دارد که نشاندهنده عزم راسخ این دوشرمت برای چالش کشیدن برترین خودورسازان جهان است

  2. وقتی خوبهای دنیا اونم از بوگاتی و بی ام دبلیو و فولوکس و بنز دور هم جمع بشن نتیجه اش میشه شرکت کیا و هیوندا جناب سانمارتین درست فرمایش میکنند در حال حاضر یکی از تکنولوژیک ترین شرکت های خودروسازی جهان چه بلحاظ موتور و گیرباکس و چه طراحی همین دوشرکت کره ای و دانش بنیان هستند من در حوزه فناوری تحصیل میکنم کاش یکسری از تحقیقات مارو شما میدیدی کره به غول فناوری جهان تبدیل شده از همه لحاظ و سرعت میانگین پیشرفتش بالاتراز هر کشوریه حتی آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا