اخباراخبار خارجی

ساخت وانت هیوندای تا سال 2020 عملی نمی شود

بار دیگر خبرهایی در مورد یک پیکاپ یا ute از هیوندای استرالیا منتشر شده اما گفته می شود که خریداران این خودرو باید حداقل تا بعد از سال 2020 برای خرید آن صبر کنند.

مدیر اجرایی هیوندای موتور استرالیا، Scott Grant اظهار داشت که این یک بحث ثابت در دفاتر این خودروساز است.

Grant گفت: “چند سال است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. هیوندای موتور نیز معمولا به این حرف ها گوش داده اما اقدام جدی در این مورد انجام نداده چرا که اولویت های دیگری در بازارها و برنامه های دیگر دارد.”

دلیل این عدم تمایل واضح است. هیوندای موتور اولویت های بسیاری همچون برند لوکس جنسیس و ثبت بخش N برای خودروهای عملکرد بالا دارد.

ساخت یک ute که نیاز به پلتفرمی مستقل خواهد داشت و در نتیجه سرمایه گذاری کلانی را می طلبد و شاید پتانسیل فروش بالایی در بازارهایی همچون استرالیا و تایلند نخواهد داشت، وسوسه انگیز نخواهد بود.

Grant با اشاره به هیوندای سانتا کروز اظهار داشت: “حدود 12 تا 18 ماه قبل هیوندای موتور خود تحقیق روی ساخت یک خودروی تجاری سبک برای بازار استرالیا و آمریکای شمالی را آغاز کرد.”

زمانی که این خودرو عرضه شود می تواند یک مدل دوکابین 4×4 باشد که با تویوتا هایلوکس و فورد رنجر رقابت می کند.

1 دیدگاه

  1. بابا اینا دیگه چقدر از تکنولوژی عقب هستن!! هر ماشینی را که اراده کردید فقط اسمش را به ایرانخودرو بگید تا یک روزه وانتش رو تحویلتون بده. دیگه لازم نیست تا سال 2020 هی تحقیق و مطالعه داشته باشین. چقدر اینا زندگی رو سخت میگیرن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا