سامسونگ از سرمایه گذاری برای خودروهای خودران خبر داد

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

سامسونگ از سرمایه گذاری برای خودروهای خودران خبر داد

سامسونگ از بودجه نوآوری خودرویی سامسونگ جدید خبر داده که یک سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری است که این غول تکنولوژی کره ای را قادر می سازد تا سیستم های خودرویی خودران و مرتبط را بسازد.

این خبر مدت کوتاهی پس از مالکیت Harman، شرکت تکنولوژی صوتی و داخل خودرویی آمریکایی، توسط سامسونگ منتشر شده است. مرکز نوآوری و استراتژی کنونی سامسونگ برای ساخت تکنولوژی های اصلی برای خودروهای ایمن تر، هوشمندتر و مرتبط، با بخش خودروهای مرتبط و تجارت استراتژیک خودران/ ADAS جدیدHarman همکاری خواهد کرد.

مدیر استراتژی سامسونگ، Young Sohn گفت: “در دوره تحول فوق العاده صنعت خودرو، ما مفتخریم که نقشی تاثیرگذار در پشتیبانی و شکل دهی آینده ای هوشمندتر برای خودروهای مرتبط داشته باشیم. بخش تجارت استراتژی خودران/ ADAS و بودجه خودرویی نشان گر تعهد این برند به ارزش نوآوری و همکاری آزاد است. ما با همکاری OEMها و دیگر تازه واردان این عرضه تجربه راننده و سرنشین ایمن تر، راحت تر و لذت بخش تری را ایجاد خواهیم کرد.”

سامسونگ اعلام کرده که بودجه نوآوری خودرویی برای سرمایه گذاری های استراتژیک در خودروهای مرتبط متعدد و تکنولوژی های خودران استفاده خواهد شد. این بخش از سامسونگ برخلاف بخش خودروی خودران اپل، تنها بر نرم افزار متمرکز نخواهد بود بلکه همه چیز از الگوریتم هایی که هدایت خودران را ممکن می سازند تا ارتقای سخت افزاری را شامل خواهد شد. اولین سرمایه گذاری این بخش در TTTech خواهد بود که به گفته سامسونگ، شرکتی است که در ایمنی کاربرید، شبکه سازی قطعی، سیستم های در زمان حقیقی و ارتقای نرم افزارهای پیچیده برای ADAS و پلتفرم های هدایت خودران پیشگام است.


بدون دیدگاه