اخباراخبار خارجی

انتقاد مدیر ارشد هیوندای از بی ام و و مرسدس

این روزها خودروها به سرعت در حال تبدیل شدن به کامپیوترهایی هستند که روی 4 چرخ سوار شده اند و این موضوع با تکامل روزافزون تکنولوژی رانندگی خودران سرعت بیشتری به خود گرفته است.

آلبرت بیرمن، مدیر ارشد بخش توسعه پرفورمنس هیوندای این موضوع را به شکل یک نمایش می بیند که برای مصرف کنندگان خیلی سودی ندارد. وی در مصاحبه با مجله Drive گفته برندهای لوکس سازی مانند بی ام و و مرسدس بنز بیش از حد به تکنولوژی اهمیت داده و بیشتر پول و زمان خود را صرف طراحی و توسعه تکنولوژی هایی می کنند که خیلی با ارزش نیستند.

بیرمن در بخشی از مصاحبه خود می گوید: “اول از همه، تمامی این موارد جنبه بازاریابی دارد. بخش اعظمی از این نمایش توسط رسانه ها انجام می شود، آن ها تجهیزات این چنینی را بیش از اندازه بزرگ و مهم جلوه می دهند. ولی واقعا چقدر مشتری ها به خرید چنین تکنولوژی هایی علاقه دارند؟” وی در مصاحبه خود به طور خاص به دوربین های سنسور جاده اشاره کرده که وضعیت ناهمواری جاده ها را بررسی کرده و سیستم تعلیق خودرو را مطابق آن تنظیم می کند، از نظر بیرمن، این تکنولوژی احمقانه است.

بیرمن که قبلا رئیس بی ام و M بوده است همچنین اشاره کرده جنسیس G90 از سیستم تعلیق بادی و یک پلت فرم فولادی با استحکام بالای نسبتا سنگین تر استفاده می کند. با این حال، به گفته بیرمن جنسیس G90 در تست تغییر لاین دوبل عملکرد بهتری نسبت به مرسدس کلاس اس دارد. بیرمن در بخشی از مصاحبه خود همچنین ادعا کرده که مدل های جنسیس بدون داشتن آن همه تجهیزات پر زرق و برق، در بسیاری از موارد می توانند بی ام و را نیز شکست دهند.

بخشی از تصمیم جنسیس و هیوندای برای استفاده حداقلی از چنین تکنولوژی هایی کمک به بهبود قابل اطمینان بودن خودرو در بلند مدت است. این موضوع همچنین یکی از دلایلی می باشد که کمپانی خودروهای خود را در مرکز تحقیق و توسعه نامیانگ مورد آزمایش قرار می دهد، جایی که خودروها 30 هزار کیلومتر تحت تست و آزمایش ها مختلف قرار می گیرند. این عدد بدون احتساب 10 هزار کیلومتر تست خودرو در پیست نوربورگ رینگ می باشد.

5 دیدگاه

  1. دروود بر آلبرت بیرمن، بزرگ مرد سری m بی ام دبلیو و اکنون کیا هیوندا این شخص خودش کننده کاره و بی راه صحبت نمیکنه خودش متخصص بی ام دبلیو بوده این صحبت ایشان که هیوندای خیل برتری ها نسبت به بی ام دبلیو داره کاملا درسته یکیش هزینه بسیار پایین تر نگهداری تجهیزات بمراتب بیشتر جنسیس و افت قیمت کمتر در بازار دست دوم آمریکا گاراتنی بهتر و بیتر هیوندای کیا و صرفه اقتصادیش هست مگه ما از یک خودور چ انتظاری بجز کیفیت طراحی و زیبایی آپشن کم استهلاک بودن و فرمان پذیری داریم؟ برندهای بنز و بی ام ذبلیو دارن نان برند خودشون میخورن درست مثل اپل که داره از برندش سود میبره

  2. با سلام
    بنده خدا نمی تونی به تکنولوژِهای بنز و ب ام و برسی اونها را مسخره نکن.لکسوس با اون همه ابهتش و سابقه هزار درخشانترش همچین ادعایی نداره که این آقا داره طرف یه شاسی ساخته بعد می گه از اس کلاس که به گواه همه نشریات دنیا سواری نرم تری ارائه می ده نرمتره !!!!!!!!!!!!!!!!!خب قربون چرا خون آلودت را کثیف می کنی تو راه خودت برو اون هم راه خودشون بعد ببین کی می مونه مثلا به یکی که میخاد بنز بخره یا ب ام و بگی اونها را نخر هیوندای بخر !!!!!!!!!!!1هیوندای خوبه نه اینکه بد باشه ولی با بزرگان صد ساله دیگه شاید بتونی با ماشین الانشون در بیفتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا