اطلاعیه ایران خودرو در خصوص پخش خودسرانه تبلیغات ماهواره ای

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ | 2 نظر

اطلاعیه ایران خودرو در خصوص پخش خودسرانه تبلیغات ماهواره ای

گروه صنعتی ایران خودرو، اقدام برخی از شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای را در تبلیغ برخی از محصولات خود، اقدامی خودسرانه و فاقد وجاهت قانونی دانست.

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پخش  تبلیغات برخی محصولات این گروه صنعتی، از سوی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای اقدامی خودسرانه و فاقد وجاهت قانونی است، لذا گروه صنعتی ایران خودرو حق پیگیری قضائی و حقوقی این نوع تبلیغات را برای خود محفوظ می‌داند.
بر اساس این اطلاعیه، متاسفانه برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای، در اقدامی عوام‌فریبانه با شعار توسعه برند ایرانی، اقدام به انتشار تبلیغات محصولات وطنی از جمله برخی از تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو کرده‌اند. از آنجایی که برای پخش این تبلیغات هیچ اجازه‌ای از مبادی ذیربط و بخش‌های مسئول در این گروه صنعتی گرفته نشده است، ضمن اعلام اعتراض خودنسبت به این اقدام خودسرانه، خواهان توقف چنین تبلیغاتی است.

گروه صنعتی ایران خودرو تبعیت خود را نسبت به قوانین و مقررات قانونی تبلیغات در داخل و خارج از کشور  اعلام کرده و اذعان می دارد هر گونه سوء استفاده از نام و عنوان محصولات خود را بویژه از سوی  شبکه های ماهواره ای که در جهت مطامع فرهنگی خاصی فعالیت می‌کنند، بر نمی‌تابد. لذاست که از مدعیان آزادی اطلاعات و احترام به رای دیگران می‌خواهیم نسبت به توقف پخش این تبلیغات اقدام کنند.


2 دیدگاه

  1. رضا | مهر 1, 1396 | لینک نظر

    نه خیلی تحفه هم تولید میکنه. مایه خجالت ایران و ایرانی است این صنعت استثماری خودروسازی

  2. مهدی | مهر 1, 1396 | لینک نظر

    محصولشان رو میدن براشون تبلیغ کنن بعد میگن ما راضی نبودیم. شبیه جک میمونه