اخباراخبار خارجی

نگاهی به لیست بهترین شاسی بلندهای کوچک 2017

در شرایطی که خانواده های کوچک با سرعتی بیشتر از قبل در حال گذار از سدان های خوب قدیمی و انتخاب شاسی بلندهای کوچک و در عین حال جادارتر هستند، تلاش برای انتخاب بهترین آن ها می تواند کاری بسیار سخت باشد.

دلیل این موضوع می تواند خوب بودن تمامی مدل های این سگمنت باشد، و همان طور که وب سایت کلی بلو بوک در لیست بهترین شاسی بلندهای کوچک 2017 خود آورده، “انتخاب مناسب برای یک خریدار می تواند انتخابی اشتباه برای دیگری باشد.”

در حالی که هیچ یک از این شش شاسی بلند تست شده در اینجا بد نیستند، برخی از آن ها در بخش هایی از این مقایسه عملکرد چندان مطلوبی نداشتند. به عنوان مثال، شورولت اکوناکس و تویوتا روفور کابین با کیفیتی ندارد، دقیقا برعکس مزدا سی ایکس 5!

حال که بحث سی ایکس 5 مطرح شد، کلی بلوبوک اعتقاد دارد این خودرو در این تست مقایسه ای بهترین و هیجان انگیزترین مدل بوده است، بدین معنی که رانندگی با آن در مقایسه با مدل هایی مثل اکوناکس و روفور و حتی اسپرتیج، سی آر وی و کامپس لذت بیشتری دارد.

در نهایت، در شرایطی که یک برنده نهایی بین این خودروها انتخاب نشده، این گونه به نظر می رسد که اگر شما با توجه به بودجه قصد خرید بهترین مدل را داشته باشید، هوندا سی آر وی مدل 2017 بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای این که منصفانه تر به قضیه نگاه کنیم، ما دو مدل سی آر وی و سی ایکس 5 را مشترکا به عنوان دو مدل اول و اسپرتیج را به عنوان نایب قهرمان این تست معرفی می کنیم. کیا اسپرتیج قبلا به عنوان بهترین شاسی بلند کوچک کلی بلوبوک در سال 2017 معرفی شده بود.

تحلیل جیپ کامپس کار سختی است، مخصوصا به این دلیل که در مقایسه با دیگر مدل های این تست ابعاد کوچک تری دارد، ولی اگر قصد آفرود رفتن با شاسی بلند کوچک خود را داشته باشید، بدون شک جیپ انتخاب شما خواهد بود.

نظر شما در مورد این خودروها چیست؟

13 دیدگاه

  1. بدون شك هوندا سي ار وي ٢٠١٧ بهترين انتخاب و پس از آن نيز هيونداي توسان ٢٠١٧ هست

  2. با سلام
    واقعا تو این سگمنت خودرویی ژاپنی ها خیلی حرف برا گفتن دارن وقتی هر دو مقام اول به هوندا و مزدا می رسه واقعا حرفی نمی مونه ولی واقعا برا آفرود رفتن جیپ حرف اول را فقط می زند و لا غیر

  3. البته اين سايت در اين مقاله هيچگونه رتبه بندي نكرده است و قضاوت بر عهده خوانندگان است

  4. اگه يكي از به اصطلاح كارشناساي وطني اين مقايسه رو انجام ميداد هر جور شده روفور رو به عنوان اول يا دوم انتخاب ميكرد .چه برسه به اينكه بگه كيفيتش خوب نيست و چه برسه به اينكه بگه اسپورتيج ازش بهتره!!!!در هر صورت هوندا سي ار وي واقعا ماشين ارزنده و خوبيه .

    1. امروز اعلام شد برند برتر آسیا “سامسونگ” است این غول فناوری، خودور، کشتی سازی،و دکل های نفتی
      و تولیدات الکترونیکی با پشت سر گذاشتن تویوتا در آسیا رتبه برترین برند را کسب کرد کره ای ها نشان دادند که سرعت پیشرفت شگرفی دارند مطمنا کیا هیوندای هم د رآینده ا ی نزدیک معادلات بازار را برهم میزنند

      1. تو صنعت خودرو که تویوتا اوله بنز دوم ب ام دبلیو رتبه سوم و بعدش هونداس و بعد هیوندای البته رتبه تجاریشون فکر کنم تویوتا 7 بنز 9 ب ام و 13 هوندا 20 و هیوندای 35 هستش واقعا تویوتا حرف نداره البته اگه بنز سال دیگه رشدش را اینجوری ادامه بده تویوتا را پشت سر می زاره

        1. هیچ خودرویی کلاس خودروهای آلمانی ندارد
          چ در تکنولوژی چه در پرفورمانس
          اما مد نظرم کره ای ها بود که در بازه زمانی کوتاهی خوب رشد و سری بین سرها درآوردند

      2. من نميدونم سامسونگ كجا دكل نفتي ميسازه!!!!!باز هيونداي بگيد يه چيزي تازه اونم دكل كامل نميسازه و برخي ابزارها و قطعات رو توليد ميكنه،جداي از اين در اين خبر سامسونگ برند برتر شد اما به طور كلي چين و ژاپن و بعد كره جنوبي مقام هاي اول تا سوم مجموع برندها را به دست آوردند

  5. تویوتا حرف اول رو در دنیا میزنه تمام. با اینکه خودم شاید در این سگمنت انتخابم تویوتا نباشه اما تویوتا پرفروش ترین تک برند دنیاست . نگاه کنید فولکس واگن الان در رقابت رتبه ی اول و دوم با تویوتاست اما چندین برند داره که سرجمع اول محسوب میشه مثل برند ائودی یا اشکودا و پورشه که همه هم پرفروشن و یا کیا هیوندای که جمع دو برند یه خودروساز بزرگن . جنرال موتورز هم که همه ی اساتید مطلعن . اما تویوتا تقریبا فقط لکسوس داره که فکر کنم فروشش ۵۰۰ هزار دستگاهه با سایون که فروشی نداره و دایهاتسو هم که بیخیال . پس برند تویوتا پرفروش ترین برند دنیاست . در بازار جهانی هم هیچ برندی بیخود فروش نمیره اونجا ایران نیست که مجبور باشین مقلا یک سراتو ۸ سال پیش رو مجبورا خرید کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا