اخباراخبار خارجی

نگاهی به تست تصادف سخت گیرانه ولوو ایکس سی 40 جدید

خودروهای ولوو همواره به عنوان امن ترین مدل ها در سگمنت خود شناخته می شوند، بنابراین طبیعتا ایکس سی 40 جدید نیز باید این میراث گرانبهای خود را به خوبی حفظ کند.

به گزارش خبرخودرو، در نتیجه، مهندسان این شرکت سوئدی مجموعه ای از تست های تصادف سفت و سخت را برای این مدل طراحی کرده و چندین دستگاه از این خودروی شاسی بلند کامپکت لوکس را برای هدفی والا نابود کردند.

حال که ولوو ایکس سی 40 جدید رونمایی رسمی شده است، ولوو ویدیوهایی از تست های تصادف داخلی این خودرو منتشر کرده است. در این ویدیو، ما یک تست تصادف از کنار می بینیم که در سرعت 50 کیلومتر بر ساعت انجام شده است، آزمایشی که با استانداردهای یورو انکپ مطابقت دارد.

سومین عضو خانواده شاسی بلندهای ولوو پس از ایکس سی 90 و ایکس سی 60 به احتمال زیاد بالاترین نمرات ایمنی را در تست های تصادف سراسر دنیا به دست خواهد آورد، ولی تا زمانی که این مهم به دست بیاید، ما می توانیم نخستین فیلم تبلیغاتی رسمی آن را ببینیم. همان طور که انتظار می رود، ایکس سی 40 بهترین عملکرد ممکن را در فضاهای شهری خواهد شد، جایی که پس از آغاز تحویل نخستین مدل ها در اوایل سال آینده، بیشتر حضور پیدا خواهد کرد.

در ویدیوی سوم مراحلی از طراحی این خودرو که رقیبی جدی برای بی ام و ایکس 1، آئودی Q3 و مرسدس بنز GLA خواهد بود را در استودیوی ولوو در میلان ایتالیا می بینیم، جایی که اوایل این هفته در آن جا رونمایی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا