لکسوس GX460 مدل 2014

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ | 1 نظر

لکسوس GX460 مدل 2014

چند سالی می شود که در ایران گرایش خریدان خودرو به طور محسوسی رو به خودروهای SUV رفته است ،همین امر باعث شده تا وارد کنندگان خودرو در ایران نمونه های لوکس از این نسل خودرو ها را به کشور وارد کنند.

یکی از خودروهای لوکس و پر قدرت وارد شده به کشور سری GX از کمپانی لکسوس میباشد که به تازگی از نسخه 2014 آن رونمایی شده است.

در نگاه اول ، ظاهر Gx 2014 حس اسپرتی را به شما القا خواهد کرد که تا حد زیادی نسبت به نسخه 2013 و 2012 متفاوت خواهد می باشد ، نمای جلویی خودرو نیز به لطف بهرگیری از جلو پنجره ای بزرگ تر و سپر اسپرت تر نسبت به نمونه های قبلی ظاهری جذاب تر داشته و تاحد زیادی شما را به یاد لکسوس LFA می اندازد. در ادامه تغییرات ظاهری می توان به طراحی جدید چراغ های جلو خودرو اشاره نمود که همین امر باعث می شود سیستم روشنایی در روز و چراغ های مه شکن وظیفه خود را به خوبی هر چه تمام تر ایفا کنند ، در عقب خودرو نیز اسپویلر نصب شده بر روی سقف طراحی زیبایی را ارائه می دهد.

پیشرانه GX460 ،8 سیلندر بوده و 4.6 لیتر حجم را داراست و قادر است 301 اسب بخار نیرو تولید کند ، انتقال قدرت تولیدی نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به زمین انتقال می یابد.

این موتور حجیم در هر 100 کیلومتر حدود 16 لیتر بنزین را در شهر می سوزاند همچنین برای پیمایش مسیر در خارج از شهر تنها به 11 لیتر بنزین در 100 کیلومتر نیاز است.

در بخش رفاهی ، لکسوس از سیستم تعلیق بادی بهره گرفته است که همین امر سبب شده راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم شود ، از دیگر امکانات این خودرو می توان به سیستم صوتی پیشرفته و صفحه نمایش 8 اینچی لمسی به همراه قابلیت اتصال با بلوتوث ، ورودی IPOD و USB ، سامانه ناوبری پیشرفته با امکان فرمان صوتی، مانیتور مخصوص راننده ، سیستم هشدار دهنده نقات کور ، قابلیت تنظیم برقی صندلی های جلو و رینگ های 18 اینچی آلومینیومی اشاره کرد.

قیمت مدل پایه 49 هزار و 995 دلار می باشد. تیپ لوکس این خودرو نیز مجهز به امکاناتی نظیر گرم کن و خنک کننده صندلی ، سیستم پارک کمکی و… می باشد و 61 هزار و 625 دلار قیمت گذاری شده است.


1 دیدگاه

  1. Erfan | آبان 12, 1392 | لینک نظر

    یکی از قوی ترین خودرو های شاسی بلند موجود توی تست کششی که با دوستان انجام دادیم همه جوره قدرت بالاتری از لندکروز داشت.این مدل جدیدشم که طراحیش عالیه.