اخباراخبار خارجی

سوپرکشتی تفریحی 16میلیون دلاری با طراحی پورشه به آب انداخته شد

این سوپرکشتی تفریحی از دو موتور V12 بهره برده که با استفاده از ژنراتور های تامین برق موتور الکتریکی، سر و صدای کمتری نیز تولید میکند.

ممکن است شما با یک خودرو پورشه رانندگی و به موزیک گوش کرده باشید. اما این کشتی غول آسا با طراحی استودیو شرکت پورشه با 35متر طول چیز دیگریست! پورشه 7نوع مختلف از این مدل GTT115 هیبریدی ساخته که اولین آن در نمایشگاه موناکو رونمایی خواهد شد.

رولند هیلر، مدیرعامل بخش طراحی پورشه میگوید: در اختیار گرفتن روح و عملکرد بالای خودروهای اسپرت و به کارگرفتن آن در آب های عمیق، باعث شده است GTT115 برای دوست داران خودروهای اسپرت نیز جذاب بوده و همچنین کشتی دارهایی که به سرعت، مدل و استایل و عملکرد هوشمندانه ما علاقه مند هستند را نیز به سمت خود بکشاند.

شکل زیبای این کشتی مدیون آلومینیومی است که تیم طراحی برای این سوپرکشتی درنظر گرفته است. انحناهای بسیار نرم که باعث زیباتر شدن این وسیله مخصوصا در زمان موجی بودن دریا شده است که برای یک کشتی تفریحی بسیار مناسب به نظر خواهد آمد. دو موتور V12 کشتی باعث قدرت بخشیدن به اندازه 1627 اسب بخار بوده و این کشتی توانایی حمل 24000 لیتر سوخت را نیز دارد. ماکزیمم سرعت GTT115 39کیلومتر بر ساعت بوده که اپراتورها میتوانند با روشن کردن ژنراتورها این سرعت را 11کیلومتر بر ساعت افزایش دهند.

آپشن های زیادی از طرف پورشه برای این کشتی خانوادگی در نظرگرفته شده است که افراد با بضاعت مالی بهتر میتوانند با پرداخت های جداگانه از امکانات بیشتری در داخل و خارج کشتی برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا