اخباراخبار داخلی

عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری توسط دولت غیرمنطقی است

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صاحبان جایگاه‌های سوخت، با بیان اینکه در 5 ماهه نخست سال جاری میزان مصرف سوخت در کشور5/8 درصد افزایش داشته است ،افزود: افزایش دمای هوا ،ترافیک های سنگین شهری،افزایش تعداد خودروها و همچنین سفرهای تابستانی از جمله دلایل افزایش میزان مصرف سوخت در کشور بوده است .

ناصر رئیسی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرخودرو  با بیان اینکه درسال جاری به دلیل توافق وزارت نفت و مجلس در اسفندماه سال 95 افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت ، افزود: عدم افزایش قیمت بنزین  به نظر منطقی نمی رسد و این در شرایطی است که که 2 برابر شدن قیمت بنزین نیز،  شاهد تاثیر یک درصدی آن در سبد خانوار خواهیم بود.

وی در ادامه تعداد جایگاه های سوخت در کشور را 3هزار و 480 باب اعلام کرد و ادامه داد: در کشور 2هزار جایگاه سوخت مستقل CNGوجود دارد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صاحبان جایگاه‌های سوخت همچنین با بیان اینکه اجرای سهمیه بندی سوخت غیر اصولی بوده و باعث افزایش رانت خواری و فساد در این حوزه شده است ،افزود:اجرای این طرح کاملا غیر اصولی و غیرمنطقی  بوده که باعث ایجاد مشکل برای جایگاه داران شده و همچنان عوارض آن باقی است.

رئیسی‌فرد در ادامه با اشاره به معضل کم فروشی سوخت در جایگاهها گفت :افراد می توانند در صورت مشاهده کم فروشی سوخت با شماره 22875084 -021 تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند تا پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شاکیان می بایست در زمان رسیدگی در محل حضور داشته باشند ،افزود: در زمان سوخت گیری افراد ، دقت لازم را در جهت صفر شدن کانتر داشته و بهتر از هزینه سوخت را از طریق کارت های بانکی پرداخت نمایند.

1 دیدگاه

  1. هرچی محترمانه بگم فایده نداره.تو سری خور های بی ارزه بجای بهانه جویی جلوی مسافرکشهای شخصی و شهرستانی رو بگیرین.چرا ما تاوانشو بدیم؟هر چی ترافیک و خلاف و تصادفه زیر سر ایناست.برای همینم هست که هوا لجن گرفته …با این رانندگی های پرایدشون ما مگه در طول روز چندتاشونو میتونیم کتک بزنیم یا فحش بدیم؟خودتون اقدام کنید دیگه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا