اخباراخبار خارجی

رنج روور اسپرت 2018 فاش شد

به تازگی تصاویری از نمونه اولیه فیس لیفت رنج روور اسپرت 2018 در خیابان های فرانکفورت آلمان درز کرده است.

این خودرو دارای پوشش استتاری کامل بدنه است اما برخی جزئیات جدید آن مشخص هستند.

با توجه به این تصاویر، رنج روور اسپرت جدید دارای چراغ های جلوی LED الهام گرفته از ولار با هایلایت های LED تیزتر، جلوپنجره مشبک اصلاح شده بدون هیچ قسمت بندی، طراحی سپر الهام گرفته از رنج روور اسپرت SVR با ورودی های هوای بزرگ تر، طراحی نوین رینگ های آلیاژی، چراغ های عقب LED اصلاح شده و سپر عقب بازطراحی شده با عناصر دیفیوزر خواهد بود.

کابین این خودرو کاملا استتار شده اما به نظر می رسد طراحی آینده نگرانه رنج روور ولار برای آن تعبیه خواهد شد. سیستم نمایشگر لمسی مرکزی این خودرو با نسخه تاشوی ولار جایگزین خواهد شد. کنترل دمای این خودرو می تواند در یک نمایشگر لمسی زیر این صفحه منتقل شود. هم چنین نمایشگر اطلاعاتی راننده در این خودرو نیز اصلاح خواهد شد. گمان می رود گزینه های جدیدی در روکش، تریم و سیستم صوتی محیطی Meridian به روز شده این خودرو ارائه شود.

احتمالا خط تولید موتور این خودرو بی تغییر باقی خواهد ماند. مدل های پایه این خودرو به موتور 3.0 لیتری V6 سوپرشارژ بنزینی یا 3.0 لیتری SDV6 توربودیزل مجهز خواهند شد. نسخه های بالاتر این خودرو به موتور 4.4 لیتری SDV8 توربودیزل یا 5.0 لیتری V8 سوپرشارژ بنزینی مجهز می شوند. نسخه ممتاز رنج روور اسپرت SVR نیز دارای موتور 5.0 لیتری V8 سوپرشارژ بنزینی اما با قدرت 567 اسب بخار خواهد بود. همه این موتورها به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می شوند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا