اخباراخبار خارجی

با جزئیات بیشتری از مزدا 6 جدید آشنا شوید

مزدا 6 به زودی قرار است رقابتی سفت و سخت را با هوندا آکورد 2018 شروع کند، از این رو کمپانی مزدا مجموعه ای از به روز رسانی های مختلف را برای این سدان زیبا این خودرو که فروش آن از اکتبر آغاز می شود، برخی تجهیزات استاندارد و همچنین چندین آپشن جدید به همراه خواهد داشت.

مدل پایه مزدا 6 اسپرت با قیمت 21945 دلاری، به صورت استاندارد به مواردی مانند سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم هشدار ترافیک عبوری مجهز شده است.

قیمت مدل مزدا 6 تورینگ از 24195 دلار شروع می شود و این خودرو به مواردی مانند صندلی های جلو گرم شونده و سیستم ناوبری GPS به صورت استاندارد مجهز خواهد بود. خریداران این مدل همچنین می توانند آپشن ارتقای روکش صندلی پارچه ای به چرمی را برای نخستین بار در این مدل خریداری کنند. همین آپشن در پکیج Touring Premier نیز ارائه شده که شامل موارد دیگری مانند چراغ های جلوی LED، آینه وسط مجهز به سیستم تیره شونده خودکار، سیستم ارتباطی Homelink و صندلی راننده برقی قابل تنظیم در 8 جهت می شود.

مدل قدرتمند مزدا 6 گرند تورینگ قیمت پایه ای برابر با 30695 دلار دارد. این خودرو به تجهیزات زیادی مجهز می باشد که از مهم ترین ان ها می توانیم به سیستم هدآپ دیسپلی، صندلی سرنشین برقی، کروز کنترل رادار، سیستم کمکی حفظ مسیر و سیستم پشتیبانی هوشمند ترمز اشاره کنیم. با خرید پکیج GT Premium به قیمت 2500 دلار، خریداران می توانند مواردی مانند روکش چرم ناپا، فرمان گرم شونده، صندلی های عقب گرم شونده و یک سامانه بازتولید انرژی از سیستم ترمز را به خودروی خود اضافه کنند.

تمامی مدل های نیروی مورد نیاز خود را از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر با 184 اسب بخار نیرو و 250 نیوتن متر گشتاور تامین می کنند. مدل های اسپرت و تورینگ همراه با یک گیربکس شش دنده دستی یا شش دنده اتومات ارائه می شوند، مدل گرند تورینگ البته فقط با جعبه دنده اتومات فروخته می شود.

3 دیدگاه

  1. موتور 2.5 لیتری پس را بهمن خودرو وارد نمیکنه اینو موتورش که ۲۵۰۰ سیسی یه الان مدل رده خارجش رو دارن میفروشن ۱۲۵

  2. مزدا با این نسل و مثلا بروزرسانیها در خواب هم نمیتونه با هوندا آکورد رقابت کنه. چرا؟ چون مزدا گیربکسش 6سرعته هست و هنوز موتور قدیمی 184 اسبی روشه در حالیکه آکورد با گیربکس 10سرعته و توان 252 اسب عرضه میشه (با توربو). اسما هم هوندا کمی برتر از مزداست. حال از نظر فنی هم بالاتر باشه، خداییش بدون در نظر گرفتن ظاهر، 1درصد هم احتمال برتری مزدا به آکورد نیست. تنها رقیب آکورد، کمری 2018 هست که با همون موتور 2500 سی سی تنفس طبیعی (مانند مزدا6) توان 208 اسب با گیربکس 8سرعته ارائه میکنه.

    1. دوست عزیز مزدا۶ مدل 2018 با موتور 2.5 لیتری توربو میاد با گشتاور وحشتناک 450 نیوتن متر یعنی صد تا بیشتر از هوندا و شتاب صفر تا صد 5.3 ثانیه با این توضیحات فکر میکنید هوندا شانسی داره مسلما خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا